hotel

Szállásmarketing: 8 utálatos dolog a szállodai weboldalakban!

Kikapcsolódni mindenki szeret, pláne ha az egy exkluzív wellness hotelben történik. Igen ám, de ha a pénz és az időpont is megvan, ki kell választani a megfelelő helyet és itt jönnek a problémák; főleg, amikor a foglalásra kerülne a sor…

8 olyan dolgot mutatok be, amitől a látogatók hátán feláll a szőr, és emiatt az adott honlapon kevesebb foglalás is születik. 

1. Zsúfolt oldal

Remek dolog, ha egy szálloda, hotel sok szolgáltatást nyújt a vendégeknek, de ha mindezt felugró ablakokban, villogó bannekeren kínálják, az nagy hiba. Alapszabály: ha mindent kiemelsz, akkor semmit nem emelsz ki!

2. “Órákig tart a betöltés”

Ha sok flash-t és nagy képet használsz, az látványossá teszi az oldalt, de ha a megfelelő optimalizálás elmarad, akkor az oldal lassan töltődik be. A sebesség annyira fontos, hogy a Google-ben is komoly rangsorolási tényező! Gyorsabb oldal => jobb helyezés!

3. Gyenge, pixeles fotók

A brutális felbontású és méretű képek mellett sok szállásadó oldalán látni gyenge minőségű képeket, amiket inkább ki se raktak volna az oldalukra! Az interneten böngészők először a weboldaladdal találkoznak, és ha az nem igényes, akkor a szállásról is ezt fogják gondolni.

4. Túl sok ajánlat, túl sok típus

Ha túl sok az ajánlat, akkor annyira összezavarják a látogatót, hogy végül máshol fog keresgélni. Sokféle idegen kifejezés, és ár, sokféle szoba, megjegyezhetetlen nevű ajánlatok, parkra néző, városra néző, erdőre néző, kis erkély, nagy erkély, és ezekből is sok típus… fárasztó még csak átnézni is! A változatosság remek, de nem kell mindent a főoldalra kitenni, és az egyszerűbb nevektől, átláthatóságtól csak nőni fog a foglalások száma!

6. Küzdeni kell a foglalásért

Miután megtaláltuk végre a megfelelő szobát és ajánlatot, még küzdeni kell a foglalási rész megkereséséért is? Alapvető hiba, hogy az ajánlatok oldalán lemarad a “FOGLALÁS” gomb!

7. Hol lehet elérni őket?

Megvannak az ajánlatok, megvannak a csomagok is, sőt foglalni is lehet, de szeretnénk megnézni, hogy a szálloda hol is van, sőt azért telefonon is szeretnénk megerősítést kérni. Ezen a pontot is sok vendéget veszítenek el a szállodák, mert az elérhetőség, útvonaltervezés, sőt még a térkép is hiányzik. Érdekes, hogy a legtöbb szállásadó nem is tudja, hogy a legnagyobb ellensége nem is a konkurens szálloda, hanem a saját weboldala.

8. Rejtett költségek, feltételek

Végre a célegyenesben vagyunk, mert megvan a csomag, a szobák, van kapcsolat és térkép is, amikor a foglalás elküldésénél derül ki, hogy ha a reggeli, vagy ebéd mellé üdítőt is szeretnék, vagy éppen a szállás saját parkolójában parkolnék, esetleg a wellness hotel medencéjében szeretnék megmártózni, vagy futópadon kocogni egyet, azért külön költségeket számolnak fel. Ennél csak egy rosszabb van: amikor ez a szállodába érve derül ki…

2 hozzászólás a(z) “Szállásmarketing: 8 utálatos dolog a szállodai weboldalakban!” bejegyzéshez

Minden vélemény számít!