nepszerusites

Így népszerűsítsd céged hatékonyan!

A mai rohanó világban több fronton is jelen kell lenni, hogy valahol pont rád figyeljenek fel. Rengeteg az egyedi, a többi közül kitűnő reklám. Mindenki, mindenhol ott van, ha lemaradsz, kimaradsz elv érvényesül.

Íme néhány tipp, hogy ne maradj ki:

Szórólap

Az utca emberének felettébb idegesítő, hogy lépten nyomon szórólapokat nyomnak a kezükbe. Vannak, akik nem fogadják el, vagy olvasatlanul dobják a kukába, de előbb utóbb egy jól megtervezett szórólap célba talál. A szórólap, mérete, színe, anyaga igen fontos, hiszen elolvasni akkor fogják, ha valamivel megfogta őket. Legyen feltűnő, de igényes. Mindenképpen erősebb anyagból, kártyanaptárnál nagyobb, inkább A/5-ös méretű legyen és színes. Lehetőség szerint legyen rajta egy meghatározó kép. A kép gyorsan sok információt tud átadni, a rohanó világban egy képet megnéznek, de néhány sort már nem biztos, hogy elolvasnak. Ha viszont a kép elnyerte tetszésüket, akkor meg fogják nézni, miről van szó.

A lehető legtöbb helyen, legtöbb alkalommal szórólapoztass. Kérdezd meg, hogy olyan helyeken hagyhatsz-e lapot, ahol a célközönséged megfordul. Érdemes postaládákba is szórólapot dobálni, így biztosabban bekerül a lakásokba, ott nem rohan nnyira az ember, több mindent hajlandó átnézni.

Weboldal

Minden, magára valamit adó cég, vállalkozó rendelkezik internetes elérhetőséggel, weboldallal, ahol részletesebb tájékoztatást ad önmagáról, termékeiről, szolgáltatásairól. Itt el lehet helyezni referenciákat, rengeteg képet, elérhetőséget. Egy ötletesen elkészített oldal nagy hatással lehet az oda látogatókra és mint minden reklám, kiállít egy képet a cégről. Fontos a folyamatos frissítés, hiszen egy rég nem frissült oldal esetében azt gondolhatjuk, hogy vagy nem működik jól a cég, már nem foglalkoznak az oldallal, lefelé ível a dolog. Ha viszont mindig frissítjük és újdonságokkal látjuk el, akkor egy pörgős, dinamikus céget látnak mögötte, ami folyamatos működésével sikerre van ítélve.

Facebook

Ahol mindenki ott van. Természetesen a Facebook az egyik legfontosabb felület, hiszen itt némi pénz ellenében kidobál a felhasználóknak, akik napjában akár többször is láthatják a céged és alapvető tény hogy arra vágyunk, amit sokszor előttünk van. A Facebook profilodat ráadásul könnyű megkeresni, egy ismerős, otthonos felületen nézhetnek meg, és rengeteg információt kaphatnak, melynek előnye a bizalom. Előbb választanak egy olyan céget, amit ismerősnek éreznek, mint egy idegennek hatót. Ráadásul a Facebook egy interaktív felület, ahol egymással is meg tudják osztani tapasztalataikat az ügyfelek. Sok pozitív visszajelzéssel láthatóvá teheted, hogy érdemes veled dolgozni. A kedvelések száma, az értékelések mind hozzásegítenek ahhoz, hogy a köztudatban pozitív elbírálás alá ess. A weboldalhoz hasonlóan itt is fontos a folyamatos frissítés, sőt, itt még fontosabb, legjobb, ha napi szintű.

Plakátok

Nagyobb méretű, forgalmas helyen elhelyezett plakátokkal sok emberben tudatosíthatod a jelenléted. Minél több helyen tetetsz ki plakátot, annál többen és többször látnak. Amit megszoknak, azt meg is szeretik, alapvetővé válik, bekerül a tudatukba, emlékezetükbe, és ha olyan szolgáltatás vagy termék kerül szóba, eszükbe fogsz jutni.

A plakátok kiragasztása nem úgy megy, hogy ahová szeretnéd, kiragasztod. Önkormányzatonként változó szabályok vannak, van ahol ki lehet ragasztani, van ahol tilos és van ahol engedélyköteles. Olyan is akad, ahol fizetni kell érte, mint például a metró aluljáróban vagy a mozgólépcső mellett, esetleg a metrószerelvény belsejében.

Napilapok

Amennyiben van lehetőséged nagyobb összeget áldozni a reklámra, hirdess nagy példányszámban megjelenő napilapokban. Öt számjegyű összegért egész oldalt lehet bérelni, ingyen osztogatott lapokban, de a mérettől függően lehet ez olcsóbb is. Az ingyen osztogatott napilapokban az a jó, hogy rengeteg emberhez eljut és az is látszik, hogy komoly cégről van szó, aki megteheti, hogy így hirdesse magát.

Repik

Kisebb ajándéktárgyak osztogatásával szintén az emberek mindennapjainak részévé teheted a céged. Olyan tárgyakat válassz, amiket használni lehet, amik nélkülözhetetlenek vagy épp folyamatosan szem előtt vannak. A bögre nem rossz, de egy ügyfélnek nem feltétlenül normális dolog átnyújtani egy bögrét, de egy tollat vagy kártya naptárat igen.  Toll mindig kell, ha egy kellemes kinézetű, jól fogó tollat választasz és arra nyomod a saját logódat, akkor azt használni fogják, babrálnak vele, nézegetik. A naptár szintén egy hasznos dolog, általában mindenkinek van, kis helyen elfér és még most is sokan veszik elő az okos telefon helyett, ha meg kell nézni egy dátumot. Sokan választanak hűtőmágnest, ami szintén jó lehet, hiszen , ha van némi dekorációs értéke, akkor minden bizonnyal kikerül a hűtőre, ahol minden nap többször szembesülnek vele.

Minden vélemény számít!