Online marketing kategória bejegyzései

Tartalommarketing 2016-ben is!

Szívás a hirdetésblokkolók miatt

Az interneten az utóbbi hónapokban óriási változások zajlottak, amelynek részeként többek között egyre többen fedezik fel a különféle hirdetésblokkolásra alkalmas megoldásokat, aminek köszönhetően az internetes hirdetések ma korántsem futnak olyan hatékonysággal, mint korábban. Ennek köszönhetően a tartalommarketing 2016-ban minden korábbinál jelentősebb szerepet kap majd.

20 nagyszerű blogolási tipp 2015-re!

Húsz olyan blogolási tippet osztok meg veled, amivel 2015-ben jól fogsz járni!

  1. Saját tulajdonú blogod legyen, saját domainen, mert így nem vesznek el a posztjaid (lásd megszűnt freeblog.hu, vagy megszűnt blogter.hu), saját rendszerrel (pl. WordPress).
  2. Használj népszerű ingyenes SEO kiegészítőket (WordPress esetén: Yoast SEO, Easy WP SEO), mert ezek segítenek a több Google-ből jövő látogató megszerzésében.
  3. A blogod legyen mobilbarát, reszponzív megjelenésű, hogy mobilon is jól lehessen olvasni.
  4. Ha valaki hozzászól a blogodhoz, válaszolj rá!
  5. Használj megosztás gombokat és népszerűsítő pluginokat (Jetpack, vagy Monarch)!
  6. Minden cikkedben legyen kép (itt sokmillió ingyen képet találsz) is, és a kép erősítse a mondanivalót!
  7. Legyél közérthető, mindig a célcsoportod nyelvén írj!
  8. Használj számokat a címekben, mert ezeket szeretik az olvasók (10 dolog … , Top 5 …).
  9. Te magad is oszd meg az írásaidat a saját csatornáidon.
  10. A posztjaidban problémákat oldj meg, népszerű kérdéseket járj körbe, arról írj, ami másokat is érdekel!
  11. Gyakran csinálj biztonsági mentést a bogodról!
  12. Gyűjtsd a blogodra mutató linkeket (minél több releváns linket), ezek még ma is nagyon fontosak.
  13. Ne másolj máshonnan tartalmat. Az egyedi tartalom nagyon fontos blogolásnál.
  14. Ha szakértői blogot indítasz, minimum 800 szavas posztokat írj (2000+ szó még jobb), ezekkel már stabil látogatottságot lehet építeni, és ügyfeleket/megrendelőket szerezni.
  15. A bejegyzések mennyisége helyett a minőségükre fókuszálj. Az internet tele van szeméttel, így ha minőséget állítasz elő, imádni fognak az emberek.
  16. Ne össze-vissza blogolj mindenfélékről, hanem egy adott téma, vagy kulcsgondolat köré csoportosítsd a bejegyzéseidet.
  17. Építs saját, visszatérő olvasótábort közösségi médiával (pl. Facebook oldallal).
  18. Ha egy kis pénzt akarsz keresni az írással (mert a saját örömedre írogatsz leginkább), használj Adsense-t (az Etarget-et szerintem érdemes elkerülni).
  19. Vállald magadat a blogodon! Az arctalan internet korában ez napról napra fontosabb.
  20. Végül a legfontosabb: ha jól akarsz írni, olvass te magad is sok blogot!

Az első hazai kkv-s tartalommarketing-felmérés a Kreatív Kontrolltól

Ha a nemzetközi tartalommarketinges piac helyzetére vagy kíváncsi, akkor minden évben óramű pontossággal érkeznek az óriási felmérések és kutatások. Értékes információk, de mit kezdesz velük, ha a magyar piac tartalommarketinges helyzetére vagy kíváncsi? Jó lenne egy magyar kutatás a magyar helyzetről.

5 rövid elv a hosszú távú internetes biznisz felépítéséhez

Villámposzt: 5 rövid elv a hosszú távú internetes biznisz felépítéséhez

  1. Adj hasznos tartalmat az embereknek, és ők neked adják a perceiket.
  2. Teremts közösséget az embereknek, és élethosszig tartó értéket adnak érte cserébe.
  3. A tartalom egyoldalú kommunikáció, a közösség viszont beszélgetés.
  4. Igazi közösséget építeni még több hasznos tartalommal lehet.
  5. Az emberek szeretnek beszélgetni, így a többi közösségbe is elviszik a híredet.

Ez történik egyetlen másodperc alatt az Interneten – Mozgó Infografikával!

Tudod, hogy mi történik 1 másodperc alatt az interneten?

Ez!

  • 11 ember regisztrál a Twitter-re és közben 5700 tweet (bejegyzés) születik.
  • 4608 keresés történik a Google-ben, és a keresőóriás közben 1602 dollárt keres.
  • 52196 Facebook like, 54976 Facebook bejegyzés jön létre.
  • 463 Tumblr posztot tesznek közzé.
  • 694 képet töltenek fel az Instagram-ra.
  • A Dropbox-ba 11574 fájlt töltenek fel.
  • Az Apple Store-ból 634, a Google Play-ből 1236 alkalmazást töltenek le.
  • Az Amazon-on 51 terméket adnak el 2359 dollár értékben.
  • A LinkedIn-en 182-en keresnek rá konkrét személyekre.
  • A Gmail-en belül 3402778 emailt küldenek el a felhasználók.
  • 238 pinnelés történik a Pinterest-en.
  • A Foursquare-en 35 becsekkolás történik.
  • A Reddit-en 1 poszt, 13 komment és 212 értékelés születik.