Online marketing kategória bejegyzései

Webdesigner életformára vágysz? Így lehetsz Te is profi!

Ahogy a profi bloggerkedés is egy életforma, ugyanúgy a webdizájner életstílus is egy külön világ. 

Kell hozzá egy rakat szépérzék, bele kell látnod az ügyfelek fejébe, ránézésre tudnod kell, hogy milyen stílust szeret, de vitatkoznod is tudnod kell vele, mert egy weblap soha nem a tulajdonosnak készül, hanem a tulajdonos célcsoportjának.

Google Shopping: minden, amit egyelőre tudnod érdemes róla

A Google Shopping lényege, hogy ha webáruházat üzemeltetsz, nagyon hatékony hirdetései formában jelenhetsz meg az interneten keresgélők előtt:

Tehetsz ki:

  • Címet,
  • Képet,
  • Marketing szövegezést,
  • Brand nevet,

mindezt úgy, hogy nem is kell minden egyes termékednek külön hirdetést létrehoznod.

Hogyan tudsz a Facebookról és a többi közösségi oldalról rengeteg látogatót szerezni?

2013 karácsonya előtt sok Facebook-oldal tulajdonosa panaszkodott arra, hogy az eddig produkált rajongói elérésük a töredékére (vagy szinte a nullára) zuhant.

Ez teljesen érthető, hiszen az ünnepeket rengeteg hazai és külföldi cég próbálja folyamatosan meglovagolni; logikus volt, hogy a Facebook a hirdetések számát az ingyenes megjelenések rovására növelte és fogja növelni a jövőben is.

Miért a SEO Audit legyen az első lépés a hatékony keresőoptimalizáláshoz?

A magyar ember sokszor addig vár, amíg már csak a tűzoltás segíthet. Valamiért mi szeretünk a végsőkig kivárni, és megnehezíteni a saját életünket. Ezért van az, hogy míg a tengerentúlon vagy éppen Nyugat-Európában hétköznapi dolognak számít a SEO Audit, itthon még sokszor ferde szemmel tekintenek rá az emberek.

Facebook marketing: 8 típushiba, amit elkövethetsz!

Közösségi média szerepe ma már megkerülhetetlen a céges marketingben, de sok cég úgy esik neki, hogy nincs stratégiája.

„A legtöbb Facebook oldaltulajdonos azt másolja le, amit a többi oldal csinál. Teszik ezt anélkül, hogy megértenék a háttérben megbújó okokat vagy azt, hogy mi is az igazi célja ennek” – írja a Top Dog Social Media.

Online Marketing 2014 – 7 Trend, Amely Az Évet Uralni fogja!

Az internet gyökeresen megváltoztatta azt a módot, ahogyan az emberek az információkat megosztják egymással, és ez mély hatást gyakorol a marketingre is. Az elmúlt évben nem igazán bukkant fel új irányzat a marketingben, viszont több régi marketing megoldás teret vesztett. Ami biztos: egyre több cég ismerte fel a tartalomba rejtett szöveges reklámüzenetek jelentőségét, ezek pedig a márkaépítést és a rajongói közösség építését segítik. Az elmúlt időszakot szem előtt tartva, íme a leghatékonyabb online marketing trendek 2014-ből.

Adwords kampánykezelés – ettől lesz sikeres!

Adwords kampány kezelésre mindig szükség van, legalábbis kevés olyan vállalkozó van ma a világon, aki konverzió, CPA, vagy éppen különösebb kulcsszó vizsgálat nélkül tolja be a pénzt számolatlanul a Google hirdetésekre. Ha Adwords kampány menedzsmentben nem vagy jártas, megmutatom mire figyelj oda!

Webáruház látogatottság növelés – így csináld!

Egy webáruház látogatottsága sosem lehet elég magas… így ha te is több potenciális online vásárlóra vágsz, az alábbi három módszerrel felpörgetheted a forgalmadat!

A bannerhirdetések újraértelmezése, az élő chat kapcsolat, vagy egy jól megtervezett és kivitelezett e-mailsorozat remek emlékeztető eszközök arra, hogy felpörgessék egy webáruház látogatottságát, a konverziós arányait és az értékesítést.