Trade marketing kategória bejegyzései

Amit a rádióreklámról tudni kell

Nincs könnyű dolga annak, aki saját rádióreklám elkészítéséhez szakirodalmat keres. Ha saját reklámot szeretnénk, két lehetőségünk van:

  • megbízunk egy erre szakosodott céget (a rádiók általában rendelkeznek ilyen szolgáltatással is)
  • vagy nekiállunk mi magunk felfedezni a hangalapú reklámkészítés szépségeit.

A lakossági rádiózás csaknem száz éves története alatt gyakorlatilag nem létezett olyan korszak, amikor a reklám ne kapott volna helyet a műsorban. A lehetőséget azonnal felfedezték; a hirdetők egy olyan reklámeszközhöz jutottak, ami újszerű és hatásos volt, noha eleinte nem volt alkalmas a széles tömegek elérésére.

Az árverseny másik oldala

Vállalkozóként és kereskedőként szinte biztosan konkurenciaversenybe kerülünk. Erre mit teszünk? Faragunk a szolgáltatásaink vagy a termékeink árából. Jó ez így?

A kereskedők véleménye szerint az árérzékenységet azok a konkurensek okozzák, akik hajlamosak árversenybe bocsátkozni; arra törekednek, hogy mindig a konkurencia árszabása alá menjenek, időközben reagál erre a konkurencia, majd még faragnak az árból és így tovább egészen addig, míg hazavágják a vállalkozásaikat.