Trend kategória bejegyzései

Optimalizáljunk mobilra is!

2014-ben a mobil eszközök ugyanolyan figyelmet érdemelnek a látogatószerzésben, mint az asztali gépek; egyik eszköz sem kerülhet ki a fejlesztés és a keresőoptimalizálás fókuszából.

Az egyes országok tekintetében van némi eltérés a mobil eszközök arányait tekintve, de a tendencia nagyon hasonló. Az Egyesült Államokban a mobil eszközökről indított keresések aránya sokkal magasabb, mint egy feltörekvő ország esetében, ám a tendencia stabil; egyre több mobil eszközt használunk és egyre inkább az életünk részévé vált a tartózkodási helytől független böngészés.

Napi 5 órát nézel TV-t

Azért írok “nézel”-t, mert nekünk jó pár éve nincs tévénk. A legfőbb ok az, hogy egyszerűen nincs rá igényünk. Indokolatlanul sok a reklám, nem nagyon találni objektív hírközlést, háttérzajnak gyenge, illetve sok olyan értelmetlen műsor van, ami az időt nem csak, hogy elviszi; inkább egyszerűen ellopja.

Magyar Marketing Fesztivál 2014 – ott leszel?

Idén kerül először megerendezésre a Magyar Marketing Fesztivál, amelynek célja, hogy a várható marketingtrendek bemutatásával a marketing- és kommunikációs szakemberek megnyissák a 2014-es üzleti évet. A szakmai rendezvényen 15 előadó – az adott szakterület jeles vagy éppen piacvezető képviselője – beszél az idei évre javasolt marketingeszközökről, -módszerekről, -megoldásokról.

Mire jó marketing szempontból a YouTube filmek előzetese?

Mire jó a YouTube filmek előzetese? Főleg arra, hogy lehetőséget adjon arra, hogy a YouTube csatornádra feliratkozzon egy csomó néző.

A több feliratkozó magasabb nézettséget is jelent, ami ugye még több bevételt eredményez – de ez csak akkor igaz, ha a videómarketinged is a YouTube-hoz van kötve – így összegezhető a Business2Community keddi cikke, mely a YouTube előzeteseivel kapcsolatosan íródott.