Trend kategória bejegyzései

Google Kolibri – a mobil tartalommarketing is elengedhetetlen lett

2015-re többen fognak internetezni mobil platformról, mint laptopról, vagy asztali gépekről. Ehhez hozzájön az is, hogy a Google új Kolibri nevű algoritmusa másképp működik, mint a régi. Hogyan tudsz ebből profitálni?

Webshop trend: felgyorsult az online vásárlások növekedése

2013 első félévében nagyjából 4 százalékkal növekedett számos cég bevétele, melyeket online vásárlási és a mobilos költési szempontok alapján vizsgált meg az IAB Adex NORI.

2013 első két negyedéve után további forgalom növekedést jeleznek az adatok. Az első negyedévben 2,1 százalékos volt az online bevételek aránya, a második negyedévre ez a szám 6,1 százalékos emelkedést mutatott.

Magánélet a munka mellett – a vállalatoknak is fontos!

Mind több tanulmány foglalkozik azzal a kérdéssel, hogy a karrierjük építő személyek mennyi időt foglalkoznak a családjukkal, barátaikkal.

A legutóbbi Regus Work-Life Balance Index alapján a világra jellemző értékek borzalmasak – az eredményekből az derül ki, hogy még mindig túlzottan magas azoknak a száma, akik nagyon keveset törődnek a családjukkal, a legtöbb időt és energiát a munkájukba fektetik.

Online-offline innováció kirakatkérdésben

Az online világ terjedése arra ösztönzi a valós üzleteket is, hogy megújuló ötletekkel hodítsa vissza vásárlóit az online világból.

A fizikai kirakat és az online megoldások együttes alkalmazásával ez a lehetőség most kézzelfogható megoldást kaphat: egy német bolt olyan virtuális kirakatot alkalmaz – igaz még tesztelés szinten – amelyet a vásárló saját maga alakíthat ki.