B2B címkével jelölt bejegyzések

2 milliós büntit kapott a Budapest Újság

A büntetést a Gazdasági Versenyhivatal állapította meg és szabta ki, a bírság 2 millió forintra rúg. Hogy miért kapta a büntetést, az indokokat az alábbiakban olvashatják.

A lap saját állítása alapján, a Gazdasági Versenyhivatal szerint valótlan adatokat közölt a B2B kampánya során a POP Print és Online Piac Kft –vel kapcsolatban.

Online csábítanak a munkagépek – avagy B2B marketing az iparban

A B2B szegmens meghatározó szereplői is integrált marketingkommunikációs eszközöket alkalmaznak annak érdekében, hogy megszólítsák célcsoportjukat.

A megfelelő stratégia vállalatonként és iparáganként eltérő, de akár a B2C piacon bevált eszközök alkalmazása is sikeres lehet, írja blogbejegyzésében a Best Machinery. Az esettanulmány a munkagépeket és ipari technológiákat forgalmazó vállalat marketing stratégiájának alapjait mutatja be.

B2B marketing – hogyan adj el egy másik cégnek?

A B2B, vagyis a business-to-business marketing a cégek közötti értékesítést jelent, ez egy igazán speciális területe a marketingnek. Bár a marketing munka nagy része a végső fogyasztónak való értékesítésről szól, az elméletek és megközelítések a más cégnek vagy intézményi felhasználónak való értékesítést is figyelembe veszik.

A közösségi média a legnépszerűbb B2B tartalommarketing csatorna! Fapados infógrafikával!

A B2B értékesítők 91 százaléka ma már főleg a közösségi médiát használja fel tartalom marketing eszközként – legalábbis a tengeren túl. A Content Marketing Institute és a Marketing Profs elemzése alapján a B2B értékesítők soha nem voltak még ennyire aktívak a közösségi médiában. 

Mit lehet eladni egy internetes áruházban?

Több marketing cikksorozat is indult már a quartz.hu-n, és mivel a webáruházak kapcsán sokkal több kérdés merül fel, minthogy egyetlen sorozatban meg tudjuk válaszolni mindet, így most egy 9 részből álló minitanfolyam részesévé válhatsz. Amikor valaki webáruház indításon gondolkodik, az első és legfontosabb kérdés, hogy milyen termékeket lehet árulni és eladni egy internetes áruházon keresztül?

Hatékony webáruház: a B2B meggyőzés módjai

A B2B webáruházakban vásárlók tudják, hogy mit keresnek és mennyiért, ezért az ő vásárlási szokásaik jóval tudatosabbak, döntéseik reálisabbak, mint a B2C vásárlók, ezért a „pszichológiai trükkök” nem fognak rajtuk. A B2B webáruházak többnyire más jellegű előnyöket biztosítanak vásárlóiknak, hogy náluk vásároljanak, illetve az újbóli vásárlás reményében visszatérjenek.