céges blog címkével jelölt bejegyzések

Keresőoptimalizálás 2014 – SEO szupertrendek a jobb Google helyezésedért!

Keresőoptimalizálás 2014: egyértelműen kijelenthető hogy a Google a spam linkek kiszűrésére összpontosít, miközben a felhasználói élményt és a jó tartalmat jó helyezésekkel hálálja meg. A következő 12 hónap emiatt a weboldalak és a rájuk kikerülő tartalmak minősége és a látogatók köré fog épülni.

Tartalommarketing? Biztosan nem használod ki eléggé!

A tartalommarketing sokkal többet hoz a konyhádra, mint azt gondolnád. Miért? Olvasd el az alábbi összefoglalót az online tartalommal kapcsolatban és választ kapsz a kérdésre!

  1. Szinte majdnem ingyen van

Vagyis majdnem, ha egyedül nem tudod megoldani. Viszont messze nem jelent akkora kiadást, mint amekkora hasznot hoz neked. Ha viszont meg tudod oldani egyedül is feladatot, akkor csak időráfordítást igényel, és máris megtöltheted weboldalaidat friss, célzott tartalommal.

10 tipp a JOBB online marketinges tartalmadért

Hagyományos értelemben véve a marketing adja el a különféle információkat az embereknek. Marketingesként prospektusokat készítünk, hírleveleket küldünk, értékesítői cikkeket írunk reklámokat tervezünk, vagy csak szenvedélyből írogatunk hasznos tippeket a neten (mint amilyen ez a cikk is). Ez gyakorlatilag mind-mind egy olyan “lökés”, ami elindítja a többi emberrel a kommunikációt.

Hogyan szerezz vevőket a blogoddal? Így!! >>>

Fontos kitétel: ez a poszt inkább azoknak szól, akik a cégükkel kapcsolatban publikálnak rendszeresen a weboldalukon. Ha nem csak úgy beleblogolsz a nagy  világba, hanem mondjuk ügyfeleket is szeretnél szerezni, akkor nem mindegy, hogy miről posztolgatsz. A blog zseniális eszköz érdeklődő szerzésre, és lead generálására, csak tudni kell, hogy mit, és hogyan írj.