céges növekedés címkével jelölt bejegyzések

Hatékony tippek profitnöveléshez

Céged bevételét három alapvető módon növelheted:

  1. Ügyfélkör növelése
  2. Meglévő ügyfeleid többet költsenek

 1. Ügyfélkör növelése:

Hatékony marketing: A megfelelő, nagyon egyben lévő arculat igényességről, komolyságról árulkodik, ami igen megkapó jelenség.

Ütős reklám: Találj ki valami újat, valami meglepőt, de igényeset. Legyél jelen a lehető legtöbb felületen, a legtöbb helyen. Minél többen és minél többször látnak, annál inkább beépülsz a köztudatba. Ha versenytársaidnál megszokottabb vagy, hozzád fordulnak inkább. A repi ajándékokkal is beköltözhetsz az emberek mindennapjaiba.

Business coaching – mentális “Edzés” az Üzleti Sikered növeléséért!

Sokak számára nem világos, mit jelent a Business Coaching.  Néhány embernek, akik jártasak a sportban talán ismerősen hangzik a coaching, mint fogalom. Valójában az 1980-a években a sportpszichológiából vette át az üzleti élet. Az eredeti jelentése szerint a “coach” az “edző”, a “coaching” pedig az edző által végzett támogató tevékenység.

A sikeres vállalkozó napi 5 tevékenysége – bevált tanácsok a legjobbaktól!

Van egy mondás, miszerint három fajta ember létezik a világon:

  1. az, aki csak nézi, ami történik,
  2. az, aki csak kíváncsiskodik, hogy mi miért történik,
  3. és az, aki nézelődés helyett inkább teszi a dolgát.

Bizonyára mindenki rájött, hogy a vállalkozók tartoznak az utolsó kategóriába.

A vállalkozók nem ülnek le passzívan a pálya szélére, mivel szeretnének szebb jövőt teremteni önmaguk és cégük számára. Ők másoknak is azt tanácsolják, hogy „inkább menj és hozz létre valamit, ne várd meg, hogy a dolgok maguktól változzanak, és meglátod a különbséget a kettő között!”

Céges növekedés: az egyszerű üzenet a jó üzenet

2014. március 20-án került megrendezésre a „Növekedés egyszerűen” konferencia, melynek alapját Leonardo da Vinci gondolata a „Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa” alapozta meg.

Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója beszélt arról, hogy hogyan lehet hatékonnyá tenni egy marketing kampányt az egyszerűség jegyében. Ebből szemezgettünk néhány gondolatot!