design címkével jelölt bejegyzések

Mitől lesz jó a névjegykártya?

A névjegykártyának még ma is nagy jelentősége van, pláne mert a céges honlap címét, a telefonszámot, vagy az email elérhetőséget mindig jó, ha van miről lenézni..

A névjegykártya egy üzenet, egy hozzád tartozó, üzletedet, személyedet közvetítő üzenet.

Aki kézhez veszi a kártyádat, eszébe kell, hogy jusson, ki is vagy valójában – nem csak egy papírdarab a kézben, hanem a névjegykártyához tartozik az arcod, a mondanivalód. Eszébe kell jutnia annak is, hogy miért kapta a névjegykártyádat, miről beszéltetek, miben egyeztetek meg.

A LEGRONDÁBB magyar oldalon keresik a LEGSZEBB magyar médiatermékeket

Egy versenykiírás szerint a legszebb magyar médiatermékeket keresi a szerintünk nem csak itthon, hanem még a világon is legrondább mediadesign.kreativ.hu weboldal.

Weboldalak, tévéműsorok, kiadványok, alkalmazások, magazinok kapnak lehetőséget arra, hogy részt vegyenek a Magyarországon először rendezett Mediadesign versenyen. A verseny célja, hogy a kiderüljön

Milyen a jó szórólap? Avagy a jó szórólap titka!

Szeretnéd, ha szórólapod nem azonnal a kukában kötne ki? Fontos, hogy büszke legyél a papírra, amikor a vásárló megjelenik vele? Akkor ez a cikk neked szól.

Milyen az eredményes szórólap?

  • Olvasható, könnyen áttekinthető,
  • lényegre törő információt ad,
  • csakis profi képeket használ,
  • ösztönöz a cselekvésre.

Mire figyeljünk egy profi szórólap tervezése közben?

A Vodafone novembertől új arculatot kap

A Vodafone arculata megváltozik: novembertől már mindenki találkozni fog az cég új designjával, melynek a neve Power of Red lesz.

A fehér-piros új logót a Brand Union ügynökség tervezte a cégóriásnak, melyben jól láthatóan egy rombusz alakzat bontakozik ki, azonban a színek közül még mindig a piros a dominánsabb, így tükrözve a Vodafone márka progresszióját, és energiáját.