felhasználói élmény címkével jelölt bejegyzések

Webdesigner életformára vágysz? Így lehetsz Te is profi!

Ahogy a profi bloggerkedés is egy életforma, ugyanúgy a webdizájner életstílus is egy külön világ. 

Kell hozzá egy rakat szépérzék, bele kell látnod az ügyfelek fejébe, ránézésre tudnod kell, hogy milyen stílust szeret, de vitatkoznod is tudnod kell vele, mert egy weblap soha nem a tulajdonosnak készül, hanem a tulajdonos célcsoportjának.

Webáruház marketing esettanulmány – hogyan jussunk egyről a kettőre?

„Olcsó húsnak híg a leve!”: az alább esettanulmány egy olyan kivétel, ami a szabályt erősítheti, ugyanis méregdrága húsnak is lehet híg a leve kellően körültekintő tervezés, odafigyelés és megvalósítás nélkül.

Webáruház keresőoptimalizálása: neked is termelhet profitot a Google

A világhálón folytatott kereskedelmi felpezsdülését a keresőrobotok alapozták meg. Ahányszor csak valamilyen információra van szükségünk, terméket szeretnénk vásárolni vagy valamilyen szolgáltatást keresünk, rögtön az internetes keresőkhöz nyúlunk: ez pedig leggyakrabban a Google.

SEO audit: 10 kérdés – 10 válasz

Az alábbi 10 kérdéses gyorsteszt segít feltérképezni a weboldalad keresőoptimalizálásának minőségét. Minden kérdést vegyél komolyan, és a weboldaladat nézd önkritikus szemmel.

Szerepelnek-e az oldalaim a Google indexében?

A Google indexben szereplő oldalak lehívása a site:domain.hu formában történik. Vagyis egyszerűen írd be a Google keresőmezőbe ezt:

Honlap látogatottságának növelése: 5 bevált módszer!

Egy céges weboldal célja az értékesítés hatékonyságának növelése és az ügyfélszerzés segítése, vagyis a nagyobb profit elérése. Így érthető módon törekednünk kell a látogatottság növelésére, amely közvetve szép haszonnal kecsegtethet bennünket. Mely szempontok figyelembevétele segít bennünket a látogatottságnövelésben?