hipermarket címkével jelölt bejegyzések

Marketing stratégia – neked van már?

Aranyszabály: ugyanaz a marketing stratégia egyik üzletnél lehet jó, de a másik boltra lehet nagyon káros is. Tehát a marketing stratégia kidolgozásánál nagyon fontos szempont a piaci helyzet felmerése. Ma minden üzletnek vannak konkurensei, akik napi 24 órában arra törekednek, hogy a vásárlók kegyeit elnyerjék.

Fúúúú: nem tudják a patikai vásárlók, hogy mi “gyógyszer”, és mi nem az!

A sok reklám ellenére is kevesen élnek azzal a lehetőséggel, hogy vény nélkül kapható gyógyszereket (OTC) vásároljanak patikában vagy drogériában, valamint NAGY TUDATLANSÁG övezi azt a kérdést a lakosság körében, hogy mi minősül egyáltalán gyógyszernek – ezeket állapította meg a Szinapszis egy nemrégiben publikált felmérésében, amit a Webbeteg.hu egészségügyi weblap megbízásából csináltak.

Mi az a trade marketing?

Trade marketingről még nem írtam, de a közeljövőben elég sok figyelmet szentelünk ennek  a szektornak, így illik előbb bemutatni. Lássuk: mi is az a trade marketing?

A Trade marketing

A trade marketing nem más, mint a marketing egy speciális válfaja, egy tulajdonképpeni új területe, aminek az elsődleges érdekessége, illetve újdonsága, hogy nemcsak közvetlenül és kizárólag a fogyasztókra, hanem a kereskedőkre is nagy figyelmet fordít.