hírlevél címkével jelölt bejegyzések

Marketing – semmilyen szél nem kedvez annak, aki nem tudja melyik kikötőbe tart!

Nemrég egy speciális szolgáltatást indítottunk, ami az inbound marketing és a word of mouth marketing egyedi online mix-e. Biztosan állíthatom, hogy a rendszer a horizontális és vertikális háttere miatt itthon ma egyedülálló mind hatékonyság, mind költséghatékonyság, mind pedig márkaépítés szempontjából.

501 marketing tipp: 37. Készíts autorespondert!

Ha biztosra akarsz menni a hírleveiddel, és magas minőségű kommunikációt szeretnél folytatni, akkor ezt nem célszerű az időnkénti levélírogatásra bízni.

Még ha biztos is vagy abban, hogy minden hírlevelet következetesen küldesz majd ki manuálisan a hírlevélre feliratkozóknak, akkor is lesznek olyan helyzetek, amikor éppen nem optimális írásokat kerülnek az olvasóid elé.

E-mail marketing tippek kezdőknek

Kedden délelőtt az Oktogonnál voltam egy tárgyaláson, ahol a megbeszélés legnagyobb részét igazából nem is a megfelelő online marketing eszközök közös kidolgozása jelentette, hanem az ügyfél oldalával elérendő célok tisztázása. Emiatt az üzleti célok hatékony megtalálásának módszerei megértek volna egy külön posztot, de mivel Berényi Konrád éppen a Célfetisizmust ecsetelte tegnap, így ezt a témát későbbre tettem, és inkább írok egy másik projekt kapcsán az email marketingről.