innováció címkével jelölt bejegyzések

7 dolog, amiért a cégednek jövőre sem lesz semmivel se jobb!

2014 végén vagyunk, itt az ideje a nagy évértékelésnek. Őszinte leszek: nekünk a 2014-es év több üzleti tapasztalatot hozott, mint a megelőző pár év összesen. Egy fejlesztéssel sikerült megjelennünk a nemzetközi piacon, csapatot építettünk, ahol minden csapattag egyenlő, nincs alá- és fölérendeltségi viszony, és még egy csomó tök jó dolog történt.

Az üzleti sikerhez szükséges tudás már a birtokunkban van

A Kancellár.hu elnöke, Papp Péter úgy gondolja, hogy a sikerhez való út első lépése a működési terv újragondolása.

Az elmúlt évek tapasztalata az, hogy a hazai vállalkozások is egyre innovatívabbá válnak. Ennek oka nagyrészt az, hogy a válság miatt a cégek kénytelenek voltak sok mindent újratervezni, és költségcsökkentő megoldásokat kidolgozni.

Horizont 2020 program: 25 millió eurós pályázati forrás nyílt a vállalkozóknak

A kis- és közepes méretű vállalkozásokban látja a jövőt az Unió is, hiszen 2020-ig élő új programjával ezeket a vállalkozásokat hivatott támogatni a Horizont 2020 program keretében. A programban körülbelül 500 innovatív projekt juthat egyenként 50 ezer eurós támogatáshoz. A projektek lényege, hogy innovatív termékek, szolgáltatások szülessenek, mely hozzájárul Európa versenyképességének javításához.

Full screen videó – sikeres megoldás lehet a videó hirdetések terén

Az HBO Társas játék című sorozat második évadjának bemutatójával jelent meg az első magyarországi, a monitor teljes méretében megjelenő (full screen) videó-hirdetés.

A legnépszerűbb hazai óriásfájl-küldő, a Mammutmail.com felületén lett kialakítva az az oldal – by Neo – mely lehetővé teszi a számítógép teljes képernyőjét kitöltő videó-hirdetést, amelyre még nemzetközi példát sem sikerült találni. Így nem csak Magyarországon, de globális szinten is egyedülálló megoldást sikerült létrehozni.

Online-offline innováció kirakatkérdésben

Az online világ terjedése arra ösztönzi a valós üzleteket is, hogy megújuló ötletekkel hodítsa vissza vásárlóit az online világból.

A fizikai kirakat és az online megoldások együttes alkalmazásával ez a lehetőség most kézzelfogható megoldást kaphat: egy német bolt olyan virtuális kirakatot alkalmaz – igaz még tesztelés szinten – amelyet a vásárló saját maga alakíthat ki.