Keresőoptimalizálás címkével jelölt bejegyzések

Inbound marketing: használd ki az erejét!

Az inbound marketinget Magyarországon még kevesen ismerik, így abban a szerencsében lehet részed, hogy ebben a cikkünkben most betekinthetsz a rejtelmeibe. :)

Mi is az az Inbound marketing?

Az Inbound Marketing nem egy egyszeri művelet, hanem több összetevő alkotja. A lényege: a  létező összes közösségi oldalon megtalálhatónak kell lenned, de úgy, hogy az oldalakon értéket adsz az embereknek. Nem csak passzívan létezel, hanem alkotsz is!

Hogyan növeljük weboldalunk látogatottságát?

Az interneten rengeteg pénzt lehet keresni, azonban nem mindenkinek jön össze elsőre a dolog. Ahhoz, hogy az interneten sikeresen tudjuk megkeresni a kenyérre/homárra/luxusnyaralóra valónkat, mindenképp szükségünk van arra, hogy a saját weboldalunkat sokan látogassák.  Azonban ez – milliónyi ok miatt – nem mindig jön össze úgy, ahogy mi szeretnénk, hiszen a siker receptje nem olyan egyszerű, mint az 1×1. Csak hogy egy példát hozzunk, nem árt hogyha tudjuk, hogy a létező weboldalak 90%-át egy hónap alatt alig 50 látogató nézi meg, ebbe beleszámolva magának a tulajdonosnak a látogatásait is. 

Látogatói viselkedés egy weblapon: 8 tény!

Sok kutatás és elemzés alapján mondható el az alábbi pár tény az átlag internetezőkről, vagyis azokról, akik egy weblapra tévednek.

Ezekkel érdemes tisztában lenni, ha weblapot üzemeltetünk:

– A weblapra érkezők elsőként a tartalom kapcsán fogalmaznak meg észrevételeket; ha a talált tartalom nem az, amit keresnek, a lap további részeivel már nem törődnek.

Mi az a keresőoptimalizálás (SEO)?

A honlapokat ma még viszonylag kevesen optimalizálják. Az alábbiakban azt mutatom meg, miért is fontos, hogy a Google előírásainak megfeleljen egy honlap.

A Google (ellentétben a közhiedelemmel) nem szeretne senkit megszívatni, viszont a célja az, hogy minőségi találati listát jelenítsen meg egy-egy keresett kifejezésre.