látogatottság növelés címkével jelölt bejegyzések

Google Shopping – megeheti reggelire a hazai árösszehasonlítókat

Ahogy a hazai online fordítóoldalak, vagy akár a nagy nemzetközi online térképszolgáltatók forgalmát is megtizedelte a Google  saját Translate és Map szolgáltatása, ugyanígy járhatnak az árösszehasonlító oldalak is (Árgép.hu, Árukereső.hu, Olcsóbbat.hu, Olcsó.hu, stb.).

Amiért a Linképítés nem halott – hogyan szerezhetsz vele több profitot?

Aki kicsit és törődik a vállalkozása sorsával, az tudja, hogy vevőket/megrendelőket szerezni nem egyszerű mulatság.

Aki viszont a marketing trendekkel foglalkozik, az azt is tudja, hogy az internet mekkora lehetőség a céges növekedéshez.

A jó Google helyezés és a magas látogatottság titka!

Minden weblaptulajdonos szeretne szárnyalni a Google organikus találati listáin, hiszen a találati listán való megjelenés ingyen van. Pontosabban csak egy idő után van ingyen, hiszen annak érdekében, hogy a keresőóriás a weboldalunkat adott témában a legjobbak között tartsa számon, sokat kell tennünk.

Webáruház látogatottság növelés – így csináld!

Egy webáruház látogatottsága sosem lehet elég magas… így ha te is több potenciális online vásárlóra vágsz, az alábbi három módszerrel felpörgetheted a forgalmadat!

A bannerhirdetések újraértelmezése, az élő chat kapcsolat, vagy egy jól megtervezett és kivitelezett e-mailsorozat remek emlékeztető eszközök arra, hogy felpörgessék egy webáruház látogatottságát, a konverziós arányait és az értékesítést.

Webáruház SEO: milyen a jó “Title”?

Ha megnézel egy webáruházat (vagy akár egy sima weboldalt), akkor a böngésződ bal felső belső sarkából kiindulva jelenik meg a Title (ejtsd: “tájtl”) szövege. A benne elhelyezett szöveg sokkal fontosabb a siker felé vezető úton, mint gondolnád!

Webshop seo – amiket te is megtehetsz a több vevőért

A webshopok esetében is keresőoptimalizálás jelenti a látogatottságnövelés egyik legeredményesebb és leggazdaságosabb eszközét. Természetesen minden webáruház alkalmas lehet arra, hogy adott termékek neveire, keresőkifejezéseire előkelő helyen szerepeljen az organikus találati listákon akkor is, ha egy webshop alapvetően különbözik is a legtöbb honlaptól a tartalmi szempontok tekintetében.

Webáruház SEO: így készíts hatékony termékleírást!

Öt tipp a termékleírásokra – webshopoknak! Online áruházak esetében gyakran előfordul, hogy más cégek is árulják ugyanazt a terméket amit mi, vagy legalábbis nagyon hasonlót. Hogyan különböztessük meg a webáruházunkat a többitől úgy, hogy a Google-ben is megelőzzük a konkurenseket?

Honlap látogatottságának növelése: 5 bevált módszer!

Egy céges weboldal célja az értékesítés hatékonyságának növelése és az ügyfélszerzés segítése, vagyis a nagyobb profit elérése. Így érthető módon törekednünk kell a látogatottság növelésére, amely közvetve szép haszonnal kecsegtethet bennünket. Mely szempontok figyelembevétele segít bennünket a látogatottságnövelésben?

SEO audit: így csináld!

Ha picit is érdeklődsz az online világ működése iránt, netalán saját honlap készítését tervezed, hamar szembetalálod magadat a “keresőoptimalizálás” kifejezéssel. De mivel is állunk szemben: csodafegyverrel vagy hasztalan sáfárkodással?

Közösségi média: hogyan tervezz stratégiát hozzá?

A social media (közösségi média) marketing a közösségi oldalakon való eredményes marketingkommunikációt jelenti. A hatékony kommunikációhoz és párbeszédhez az interaktivitásra kell törekedni. Mind több cég épít saját közösséget fogyasztói részére (a konkurenciád is), hogy az online jelenléttel gyorsabban és hatékonyabban tudja kezelni a véleményeket, aktív párbeszédekben vegyen részt, és nem egy vállalkozás már csak ezen a csatornán keresztül juttatja el közössége számára a vállalkozás életében megjelenő fontos információkat.