LinkedIn címkével jelölt bejegyzések

Ez történik egyetlen másodperc alatt az Interneten – Mozgó Infografikával!

Tudod, hogy mi történik 1 másodperc alatt az interneten?

Ez!

  • 11 ember regisztrál a Twitter-re és közben 5700 tweet (bejegyzés) születik.
  • 4608 keresés történik a Google-ben, és a keresőóriás közben 1602 dollárt keres.
  • 52196 Facebook like, 54976 Facebook bejegyzés jön létre.
  • 463 Tumblr posztot tesznek közzé.
  • 694 képet töltenek fel az Instagram-ra.
  • A Dropbox-ba 11574 fájlt töltenek fel.
  • Az Apple Store-ból 634, a Google Play-ből 1236 alkalmazást töltenek le.
  • Az Amazon-on 51 terméket adnak el 2359 dollár értékben.
  • A LinkedIn-en 182-en keresnek rá konkrét személyekre.
  • A Gmail-en belül 3402778 emailt küldenek el a felhasználók.
  • 238 pinnelés történik a Pinterest-en.
  • A Foursquare-en 35 becsekkolás történik.
  • A Reddit-en 1 poszt, 13 komment és 212 értékelés születik.

Personal branding: foglalkozz vele, mert a jövőbeli munkaadó biztos rád fog keresni!

Ma nagy harc folyik a jó állásokért, sokszor az állásinterjúig sem lehet eljutni. Ez azért is fordul elő, mert mielőtt behívná a jelöltet a munkáltató, alaposan körülnéz az interneten, és ha nem talál értékelhető információkat róla, az ütős önéletrajz ellenére sem hívja be interjúra.

A sikeres közösségi média stratégiájának 5 kötelező lépése

A közösségi média nagyon nagy ügyfélszerző felületet jelent, a megfelelő stratégia felépítése éppen ezért indokolt. A Social Media Explorer közzétette a közösségi média stratégia azon 5 lépését, melyek követésével a közösségi élet problémái egy csapásra könnyen megoldhatóvá válnak.

A közösségi média 6 téves mítosza

A közösségi oldalak, közösségi megosztások jelentőségéről már bizonyára te is hallottál. Sok cég szeretné kihasználni ezeket a marketing csatornákat (Pinterest, Tumblr, LinkeIn, Facebook, Twitter), de valamiért a várt hatás valamiért nem és nem akar bekövetkezni. Vajon miért nem?

A közösségi média a legnépszerűbb B2B tartalommarketing csatorna! Fapados infógrafikával!

A B2B értékesítők 91 százaléka ma már főleg a közösségi médiát használja fel tartalom marketing eszközként – legalábbis a tengeren túl. A Content Marketing Institute és a Marketing Profs elemzése alapján a B2B értékesítők soha nem voltak még ennyire aktívak a közösségi médiában. 

A hatékony közösségi marketing titka: integrálj, integrálj, integrálj!

Rengeteget olvashattál már itt is és máshol is a Facebook-ról, Instagram-ról, Tumblr-ről, Twitterről, Linkedin-ről, Pinterest-ről is, így talán észrevetted, hogy a hatékony közösségi stratégiához ezek az oldalak külön-külön nem elegendőek. Ezeket együtt, egymásba integrálva érdemes használni, illetve egy marketing-mixen belül a hosszú távú stratégiai vonalvezetés épp úgy szükséges, mint a rövid távú, gyors reakciók a világ történéseire.

Miért hirdess a LinkedIn-en?

A LinkedIn-ről korábban olvashattál itt: Linkedin: mire jó és hogyan használjuk?. Bár a magyar regisztráltak száma már hat számjegyű, a hirdetési lehetőségeket nagyon kevesen használják. Talán emiatt és érdemes vele foglalkozni, hiszen a “szokásos” reklámok mellett ez a marketingcsatorna újdonságként hathat.