marketing szöveg címkével jelölt bejegyzések

5 tipp webes ügyfélkör növelésére

Napjainkban már alapvetőnek számít a vállalkozások webes jelenléte, az interneten történő kereskedelem, szolgáltatások értékesítése. Ahogyan mindenhol, úgy itt is igen nagy a verseny és rengeteg feltételnek kell megfelelni, hogy versenytársaink elé kerülj vagy akár csak lépést tarts velük.

Az első hazai kkv-s tartalommarketing-felmérés a Kreatív Kontrolltól

Ha a nemzetközi tartalommarketinges piac helyzetére vagy kíváncsi, akkor minden évben óramű pontossággal érkeznek az óriási felmérések és kutatások. Értékes információk, de mit kezdesz velük, ha a magyar piac tartalommarketinges helyzetére vagy kíváncsi? Jó lenne egy magyar kutatás a magyar helyzetről.

Tartalomfejlesztés: amit feltétlenül tudnod kell róla 2014-ben!

Az alábbiakban a tartalomfejlesztés, a tartalommarketing és a szövegírás keresőoptimalizálásra gyakorolt hatásáról értekezünk kicsit. Kicsit szakmaian, kicsit közérthetően, de mindenképpen úgy, hogy hasznos olvasmány legyen mindazoknak, akik saját honlappal rendelkeznek.

5 villámtipp a céges fejlődéshez!

Vállalkozóként nem csak azzal kell küzdened, hogy a kapott megbízásokat teljesítsd, hanem azzal is, hogy minél több minőségi megbízást szerezz, és mindezt úgy, hogy napról napra több konkurensed van. Varázspirulát nem tudok adni erre (hiszen minden piaci szegmens más), viszont 5 gyors tippet tudok mutatni fejlődési irányvonalként.

Egy év alatt sikeres vállalkozás – interjú Sipos Zoltánnal

Ha valaki fiatal korában sok őrültséget csinált, azt legtöbbször elnézik neki. Más a helyzet, ha egyszerre még bárdolatlan fiatal és ezzel együtt vállalkozó: nehéz szétválasztani a két személyiséget. Sipos Zoltán fiatal szövegíró, aki a legtöbb emberrel dolgozó, így akár piacvezetőnek is nevezhető magyar szövegíró ügynökség, a Kreatív Kontroll Kft. ügyvezetője. Azt mondja, a cégvezetéssel nőtt föl. Interjú.

Webáruház: termékleírás tippek a sikerért!

Az online áruházak többség ugyanazt kínálja eladásra, így elég nehéz kitűnni a sok hasonlót értékesítő bolthálózatból. A termékleírások többnyire kötött fogalmakat jelentenek, de nincs még veszve minden. Olvasd el az alábbi tippjeinket, hogy miként lehetnek egyediek a termékleírásaid, annak érdekében, hogy kitűnj a tömegből!

Keresőoptimalizálás árak: mennyibe kerül a SEO?

Keresőoptimalizálás árak tekintetében elég nagy a szórás. Konkrétumokat is fog tartalmazni az írás, de előtte olvasd át, hogy mégis mitől függ a végső összeg.

Mitől függ a keresőoptimalizálás (SEO) ára?

1. A weboldaladtól

Van weboldalad?

  1. Ha nincs, akkor el kell készíteni a megfelelőt. Ehhez kell például kulcszókutatás, piaci elemzés, célcsoport elemzés, kell sok szöveges tartalom képekkel, webdesign, és így tovább. El kell döntened, hogy teljesen egyedi fejlesztésű weboldalt szeretnél, vagy a népszerű tartalomkezelő rendszerek is megfelelnek alapul (Joomla, WordPress, Drupal, vagy webáruház esetén Prestashop, Magento, Virtuemart).
  2. Ha van, akkor sem árt átnézni az oldaladat alaposan: forráskód, url struktúra, funkciók, usability. Az elmúlt évek tapasztalatai szerint egy átlagos weboldal esetén 20-25 A/4-es oldalnyi tartalom (hibák, statisztikák, javaslatok, stb. ) szokott összejönni.

Az elemzés önmagában nem elég, mivel meg is kell a javításokat csinálni.