marketing címkével jelölt bejegyzések

Hatékony tippek profitnöveléshez

Céged bevételét három alapvető módon növelheted:

  1. Ügyfélkör növelése
  2. Meglévő ügyfeleid többet költsenek

 1. Ügyfélkör növelése:

Hatékony marketing: A megfelelő, nagyon egyben lévő arculat igényességről, komolyságról árulkodik, ami igen megkapó jelenség.

Ütős reklám: Találj ki valami újat, valami meglepőt, de igényeset. Legyél jelen a lehető legtöbb felületen, a legtöbb helyen. Minél többen és minél többször látnak, annál inkább beépülsz a köztudatba. Ha versenytársaidnál megszokottabb vagy, hozzád fordulnak inkább. A repi ajándékokkal is beköltözhetsz az emberek mindennapjaiba.

5 tipp webes ügyfélkör növelésére

Napjainkban már alapvetőnek számít a vállalkozások webes jelenléte, az interneten történő kereskedelem, szolgáltatások értékesítése. Ahogyan mindenhol, úgy itt is igen nagy a verseny és rengeteg feltételnek kell megfelelni, hogy versenytársaink elé kerülj vagy akár csak lépést tarts velük.

Hogyan csináld? 5 marketing tipp, hogy előrébb lépj!

Hatalmas a verseny, mindenki igyekszik a legagresszívabban az emberek arcába tolni a reklámozni kívánt terméket, szolgáltatást, önmagát. Ebben a helyzetben hatalmas munka, de megkerülhetetlen, hogy te is jelen légy a őrületben, különben nem vesznek tudomást rólad, az ügyfelek nagy részét elhalásszák a tetszetős és mindenhol lógatott csalival rendelkezők.

Vágysz arra, hogy vállalkozó légy? Íme 11 pont, ami segít elindulni!

Alkalmazottból vállalkozóvá válni nem olyan egyszerű. Talán azt gondolod, hogy a tőkehiány az, ami a legtöbb embert megakasztja, de ez nem igaz. A legtöbben a bátorságpróbán buknak el, azaz egyszerűen nem mernek nekivágni. Félnek a “Mi lesz ha nem sikerül?”-tól. Bevizionálnak egy csomó dolgot, amiknek a bekövetkeztére szinte nulla az esély.

Hogy szerezz még több vevőt? – Törvényes adótrükkel!

A kisvállalkozókat megkérdezve a gondjaikról, az alábbi problémák gátolják fejlődésüket, nehezítik meg az életüket:

  • Nem növekedésbarát, kiszámíthatatlan üzleti környezet,
  • nehéz hitelhez jutni, ráadásul a kölcsöntőke jövedelmezősége alacsonyabb, mint az ára,
  • az euróban megkötött kereskedelmi szerződések árfolyamkockázata, az ezzel lekötött erőforrások miatti versenyhátrány,
  • az elmaradó beruházások miatt folyamatosan csökkenő céges vagyon,
  • a nagyvállalatokra szabott adminisztrációs terhek és
  • a bonyolult adózási rendszer.

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, az Üzleti Klinika, valamint a Nagymarketing által készített felmérés szerint „a vállalkozások több mint 66 százaléka a vevőik számának növelésében látja a siker kulcsát, míg a megkérdezetteknek csupán csak egyharmada tartja megoldásnak cége problémáira a költségek csökkentését.”

Golden Dove – ne maradj le róla!

2013-ban, immmár negyedik alkalommal rendezik meg a Golden Dove elnevezésű direkt marketing szakma versenyt. A rangos eseményt Direkt és Interaktív Marketing Szövetség rendezi meg.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 1995 óta tüntet ki reklámkampányokat. Az elmúlt évek változásai és a marketing szakma fejlődésére való tekintettel az idei rendezvény jelszava a régi és új megoldások kapcsolata, együttműködése.