növekedés címkével jelölt bejegyzések

Zsolnay: a nagy márkáknak mindig van jövője!

160 éve van jelen a piacon: a Zsolnay névvel jelzett márka régen is és most is értéket jelöl.

A Zsolnay Porcelánmanufaktúra megélt már jót és rosszat – világháborúkat élt túl, a magyar piaci változásokhoz igazodva próbálta túlélni a nehéz időszakokat. Kapott jót és rosszat.

A Fornetti Angliában is hasít

Ki ne szeretné a frissen sült pogácsa és Fornetti sütemények ízét, illatát, a mini pizzaszeletek látványát? Finom kakaós, diós, lekváros ízesítésű péksüteményeket a londoniak is igen csak megkedvelték, hiszen már a 16. Fornetti látványpékség nyitja meg kapuit a közeljövőben, melyet további üzletnyitások követ majd.

Az easyJet kirobbanóan jól zárta a nyarat

Az easyJet utasai számának csúcsát érte el idén augusztusban: több mint 6 millióan utaztak a légitársasággal, ami komoly rekord a cég fennállása óta.
A tavalyi év augusztusától körülbelül 3,9 százalékos növekedésről számoltak be 2013 augusztusában. A légitársaság azt is elmondta, hogy az éves átlag utas szám is megnőtt, a tavalyi értékekhez képest 4,1 százalékkal többen repültek az easyJettel.