offline marketing címkével jelölt bejegyzések

Napi 5 órát nézel TV-t

Azért írok “nézel”-t, mert nekünk jó pár éve nincs tévénk. A legfőbb ok az, hogy egyszerűen nincs rá igényünk. Indokolatlanul sok a reklám, nem nagyon találni objektív hírközlést, háttérzajnak gyenge, illetve sok olyan értelmetlen műsor van, ami az időt nem csak, hogy elviszi; inkább egyszerűen ellopja.

Online-offline innováció kirakatkérdésben

Az online világ terjedése arra ösztönzi a valós üzleteket is, hogy megújuló ötletekkel hodítsa vissza vásárlóit az online világból.

A fizikai kirakat és az online megoldások együttes alkalmazásával ez a lehetőség most kézzelfogható megoldást kaphat: egy német bolt olyan virtuális kirakatot alkalmaz – igaz még tesztelés szinten – amelyet a vásárló saját maga alakíthat ki.

Milyen a jó szórólap? Avagy a jó szórólap titka!

Szeretnéd, ha szórólapod nem azonnal a kukában kötne ki? Fontos, hogy büszke legyél a papírra, amikor a vásárló megjelenik vele? Akkor ez a cikk neked szól.

Milyen az eredményes szórólap?

  • Olvasható, könnyen áttekinthető,
  • lényegre törő információt ad,
  • csakis profi képeket használ,
  • ösztönöz a cselekvésre.

Mire figyeljünk egy profi szórólap tervezése közben?

6 lépés a sikeresebb helyi vállalkozáshoz!

Hogyan lehet a cégem sikeresebb? Hogyan tudnék növekedni? Hogyan tudnék több ügyfelet szerezni a környékről? Mitől lesz egy cég piacvezető? Ha ezek a kérdések felvetődtek már benned, akkor az alábbi, Richard Branson tollából származó írás neked szól…