online tartalomfogyasztás címkével jelölt bejegyzések

Online Marketing 2014 – 7 Trend, Amely Az Évet Uralni fogja!

Az internet gyökeresen megváltoztatta azt a módot, ahogyan az emberek az információkat megosztják egymással, és ez mély hatást gyakorol a marketingre is. Az elmúlt évben nem igazán bukkant fel új irányzat a marketingben, viszont több régi marketing megoldás teret vesztett. Ami biztos: egyre több cég ismerte fel a tartalomba rejtett szöveges reklámüzenetek jelentőségét, ezek pedig a márkaépítést és a rajongói közösség építését segítik. Az elmúlt időszakot szem előtt tartva, íme a leghatékonyabb online marketing trendek 2014-ből.

Videómarketing: 10 hatékonyság hatványozó megoldás!

10 tipp videó marketingeseknek: egy videófilm elkészítése, melyet az online világban sikerrel tehetsz közre, nagyok időt vesz igénybe. A sikerességét pedig nem egyszerű elérni, sőt a marketingezése néha többe kerül, mint maga a film elkészítése. Hogyan lehet ezt hatékonyabban csinálni?

Blinkbox: Te ismered??

A Blinkbox egy televíziós és mozifilmes szolgáltatást kínáló felület, mely a drámáktól kezdve a családi moziig minden kategóriában kínál fogyasztható filmes tartalmakat.

A Blinkbox online szolgáltatóként 2011 tavasza óta a TESCO tulajdonában van, 80 százalékos tulajdonosi részt tudhatva magának. A Blinkbox – talán ennek köszönhetően – még 2011-ben az első brit kiskereskedővé vált, mely a DVD-s, Blu-ray formátumú filmeket digitális változatban is megvásárolhassák.