profit címkével jelölt bejegyzések

Hatékony tippek profitnöveléshez

Céged bevételét három alapvető módon növelheted:

  1. Ügyfélkör növelése
  2. Meglévő ügyfeleid többet költsenek

 1. Ügyfélkör növelése:

Hatékony marketing: A megfelelő, nagyon egyben lévő arculat igényességről, komolyságról árulkodik, ami igen megkapó jelenség.

Ütős reklám: Találj ki valami újat, valami meglepőt, de igényeset. Legyél jelen a lehető legtöbb felületen, a legtöbb helyen. Minél többen és minél többször látnak, annál inkább beépülsz a köztudatba. Ha versenytársaidnál megszokottabb vagy, hozzád fordulnak inkább. A repi ajándékokkal is beköltözhetsz az emberek mindennapjaiba.

Üzleti tervezés: a vállalkozásod sikerét így tervezd meg lépésről lépésre!

Az üzleti tervezés egy jól átlátható, logikus folyamat, gyakorlatilag egy olyan speciális dokumentum megalkotása, ami egy vállalkozás jövőjét mutatja be. Átláthatjuk általa azt, hogy mit akarunk csinálni a jövőben, és azt hogyan szeretnénk ezt véghez vinni. Korábbi, kapcsolódó cikkek a témában ITT és ITT és ITT olvashatók el.

7 dolog, amiért a cégednek jövőre sem lesz semmivel se jobb!

2014 végén vagyunk, itt az ideje a nagy évértékelésnek. Őszinte leszek: nekünk a 2014-es év több üzleti tapasztalatot hozott, mint a megelőző pár év összesen. Egy fejlesztéssel sikerült megjelennünk a nemzetközi piacon, csapatot építettünk, ahol minden csapattag egyenlő, nincs alá- és fölérendeltségi viszony, és még egy csomó tök jó dolog történt.

Ingatlan befektetés – jó, vagy rossz üzlet ma?

A sok devizás lakáshercehurca ellenére a magyar lakosság 90 százaléka még mindig biztonságosnak, jövedelmező befektetésnek tartja az ingatlanbefektetéseket. De vajon tényleg megéri?

Ahhoz, hogy el tudd dönteni, számodra mennyire éri meg az ingatlanbefektetés, mutatok pár számítást, így bármilyen ingatlanra alkalmazva az ingatlan típusától függően meg tudod határozni a befektetésed jövedelmezőségét.

Válaszolj 4 kérdésre: és a válaszok megtöbbszörözik a profitodat!

Egy vállalkozónak nagyon sok mindenre oda kell figyelnie, sokszor az apró-cseprő problémák pont arról terelik el a figyelmét, amiről nem kellene, a magasabb profit, és az alacsonyabb költségek megteremtéséről.

Richard Branson: 5 szuper ötlet a vállalkozásod sikeréhez!

A siker sok tényező optimális együttműködéséből születik meg. Az alábbi, Richard Branson tollából származó írás jól példázza ezt.

1. Honnan szerezzünk ötletünkhöz tőkét?

Néha van olyan, hogy egy vállalkozó olyan sokat gondolkodik az üzleten, bemutatókat tart ahhoz, hogy pénzt szerezzen a megvalósításhoz, viszont nem törődik a jogi és pénzügyi tényezőkkel – ez gyorsan kiderül a prezentációk alatt, mert a igazán nem is tudja, mit szeretne kérni.

Szükséged van egy üzleti tervre. Ez kijelentés, és nem kérdés!

Mielőtt beindulna egy vállalkozás, ajánlatos előtte csinálni egy  jó üzleti tervet. Ha meg nincs, akkor a vállalkozás működése közben is érdemes létrehozni.

Az a feladatuk a terveknek, hogy útvonalat jelöljenek ki a hosszabb távú terveknek, valamint irányítsák is ezeket.