reszponzív címkével jelölt bejegyzések

Optimalizáljunk mobilra is!

2014-ben a mobil eszközök ugyanolyan figyelmet érdemelnek a látogatószerzésben, mint az asztali gépek; egyik eszköz sem kerülhet ki a fejlesztés és a keresőoptimalizálás fókuszából.

Az egyes országok tekintetében van némi eltérés a mobil eszközök arányait tekintve, de a tendencia nagyon hasonló. Az Egyesült Államokban a mobil eszközökről indított keresések aránya sokkal magasabb, mint egy feltörekvő ország esetében, ám a tendencia stabil; egyre több mobil eszközt használunk és egyre inkább az életünk részévé vált a tartózkodási helytől független böngészés.

Google Kolibri – a mobil tartalommarketing is elengedhetetlen lett

2015-re többen fognak internetezni mobil platformról, mint laptopról, vagy asztali gépekről. Ehhez hozzájön az is, hogy a Google új Kolibri nevű algoritmusa másképp működik, mint a régi. Hogyan tudsz ebből profitálni?

Honlap látogatottságának növelése: 5 bevált módszer!

Egy céges weboldal célja az értékesítés hatékonyságának növelése és az ügyfélszerzés segítése, vagyis a nagyobb profit elérése. Így érthető módon törekednünk kell a látogatottság növelésére, amely közvetve szép haszonnal kecsegtethet bennünket. Mely szempontok figyelembevétele segít bennünket a látogatottságnövelésben?