SEO címkével jelölt bejegyzések

5 tipp webes ügyfélkör növelésére

Napjainkban már alapvetőnek számít a vállalkozások webes jelenléte, az interneten történő kereskedelem, szolgáltatások értékesítése. Ahogyan mindenhol, úgy itt is igen nagy a verseny és rengeteg feltételnek kell megfelelni, hogy versenytársaink elé kerülj vagy akár csak lépést tarts velük.

Keresőoptimalizálás 15 percben: 6 szempont – 57 alapelv

Az alábbi keresőoptimalizálási lista koránt sem teljes, azonban olyan alapvető gyakorlati SEO elveket tartalmaz, amelyek a leggyakrabban kerülnek elő. Használd egészséggel!

Keresőoptimalizálás : Kulcsszó irányelvek

Kulcsszavak a <title> részben A kulcsszavak használata nagyon fontos a <title> részben, hiszen szinte mindig ez jelenik meg a Google találati listájába. Ez mutatja meg az adott oldal tartalmának összefoglaló címét. A cím legyen rövid, informatív  (6 vagy 7 szó legfeljebb) és kezdődjön a kulcsszóval, ha lehet!
Kulcsszavak az URL-ben A kulcsszavak használata az URL-ben fontos, pl. http://quartz.hu/ingyen-keresooptimalizalas, ahol az “ ingyen keresőoptimalizálás ” a kulcsszó (a Google felismeri a szavakat). Ezért használj kulcsszavas, beszédes URL -t mindig!
Kulcsszó sűrűség a tartalomban A fő kulcsszavak használata a szöveges tartalmakban fontos, azonban a Google nem a “kulcsszó sűrűséget” figyeli, hanem a teljes kontextust. Ezért a kulcsszósűrűség precíz állítgatása (3-7%) helyett inkább olvasmányos szövegek írj (szinonimákkal, informatív körülírásokkal). A legfontosabb: a szöveges tartalmaid ne a keresőmotoroknak készüljenek , hanem a potenciális látogatóknak.
Kulcsszavak az anchor szövegekben (linkek szövegeiben) A kulcsszavak használata a linkszövegekben fontos, mivel mind a látogatókat, mind pedig keresőmotorokat segíti abban, hogy  milyen tartalomra is fognak érkezni  átnavigálás után.
Kulcsszavak a headingekben (<H1>, <H2>, stb.) Mivel a weboldalad tartalmainak/bekezdéseinek/alfejezeteinek ezzel adsz címet, így itt is fontos a kulcsszavak használata. A Google a heading-ek tartalmát kiemelten figyeli, ezért figyelj arra, hogy helyesen töltsd ki mindig.
Kulcsszavak a tartalmaid elején Mivel a szöveges tartalmak bevezetésében szokás összefoglalni a teljes tartalom lényegét rövidebb, ezért ne hagyjuk ki belőle a kulcsszavakat, fontos kifejezéseket.
Kulcsszavak in <alt> tags A keresőmotorok nem tudják értelmezni a képek tartalmát, ezért a képeidhez tartozó „alt” címke legyen mindig kitöltve . Ide kerül az a leírás, hogy mi is található az adott képen. Értelemszerűen: érdemes itt is használni a fontosabb kifejezéseidet.
Kulcsszavak a metaadatokban A metatagok jelentősége napról napra csökken. A keresőmotorok ma már inkább a tartalomból bányásszák ki azt a pár mondatot, amit a találati listában megjelenítenek. A „meta keywords” ezért teljesen felesleges, és hamarosan a „meta description” is azzá válik. Használhatsz ezekben kulcsszavakat, de nincs nagy jelentőségük .
Kulcsszó relevancia A kulcsszó relevancia azt jelenti, hogy a tartalmaidban a kulcsszavak mennyire állnak egymáshoz közel jelentés szempontból. Ha például állatorvos vagy, akkor a tartalmaidnál figyelj oda arra, hogy „kutya”, „állatorvos”, „betegség”, „állatklinika” szavakat használj inkább kiemelve, mint „kutya”, „épület”, „hangoskodás”, „áraink”.
Másodlagos kulcsszavak A másodlagos kulcsszavakra való keresőoptimalizálás valóságos aranybánya . Lehet, hogy a konkurenseid megelőznek pl. „bútor” szóra, de másodlagos kulcsszavakat használva te célzottabb, jobb minőségű forgalmat érhetsz el, pl „olcsó gyerekbútor”, „egyedi szobabútor”, „bútorkészítés”, „bútor bolt Szeged”kifejezésekre. Ezért ne csak egy kulcsszóra optimalizálj , hanem másodlagos, célzott kulcsszavakra is.
Kulcsszó ragozások, variációk A magyar nyelvben egy szó szinte korlátlan formában variálható, ragozható. Mivel a Google algoritmusa szemantikailag nagyon fejlett, így  bátran használhatunk mi is kulcsszó variációkat : kutya, kutyák, kutyás, kutyagol, kutyáik, …
Szinonimák Mivel szinte minden ember másképp keresgél a neten, ezért ne csak egy adott kulcsszót használj, hanem a szinonimáit is használd a tartalmaidban bátran.
Kulcsszó hibák Amikor kulcsszavakat választasz, próbáld meg mindig úgy írni, ahogy azt a legtöbben használják. Példák ütköztetésekre: designer – dizájner , szülinap – születésnap , Google – Gugli, stb. Ez főleg a jövevényszavaknál fontos.
Kulcsszó higítás Nem szabad túl sok fajta (sok féle témájú) kulcsszót használni egy szövegen belül, mert ezzel hígul a tartalom, és elveszítheti a relevanciáját.
Kulcsszó halmozás, zsúfolás Ha egy adott kulcsszót túl sokszor használsz a szövegeidben (10% felett), az már annyira szpem szagú, hogy a weboldaladat a keresőmotorok hátrasorolhatják. Lásd: „ Google Panda

Keresőoptimalizálás 15 percben: 6 szempont – 57 alapelv bővebben…

A webáruházad Google forgalma meglepetést tartogat!

A webáruházak keresőoptimalizálásáról sokat olvashatunk a legkülönfélébb szakmai oldalakon, de a legritkább esetben említik annak valós gyakorlati tulajdonságait. Most lerántjuk a leplet arról az általános tévhitről, miszerint „első vagyok a Google-ban, lehet örülni”.

Keresőoptimalizálás 2014 – SEO szupertrendek a jobb Google helyezésedért!

Keresőoptimalizálás 2014: egyértelműen kijelenthető hogy a Google a spam linkek kiszűrésére összpontosít, miközben a felhasználói élményt és a jó tartalmat jó helyezésekkel hálálja meg. A következő 12 hónap emiatt a weboldalak és a rájuk kikerülő tartalmak minősége és a látogatók köré fog épülni.

A jó Google helyezés és a magas látogatottság titka!

Minden weblaptulajdonos szeretne szárnyalni a Google organikus találati listáin, hiszen a találati listán való megjelenés ingyen van. Pontosabban csak egy idő után van ingyen, hiszen annak érdekében, hogy a keresőóriás a weboldalunkat adott témában a legjobbak között tartsa számon, sokat kell tennünk.