Címke: szállás marketing

Hasznos tippek

Három szilveszteri tipp a szomszédból!

Dubrovnik Szilveszterkor

Lassan megint eltelik egy év, a legtöbben ilyenkor jönnek rá, hogy idén alig jutottak el valahova, pedig igenis megérdemelték volna a pihenést. A baráti körrel mi is tervezgetjük, hogy hova is lenne érdemes menni Szilveszterkor, ami nem sablonos, nem hideg, legyen valami egzotikuma, de nem baj ha nem megy rá a gatyánk is. Programajánlatok helyett inkább inkább egy Európa térképet vettünk elő, és egyszerre tűnt fel mindenkinek: Adria!

Teljes írás
Online marketing

Szállásmarketing: hogyan lesz a látogatóból vendég?

Szállás online marketing 2013

Interneten is jelen lévő szállástulajdonosok gyakran kérdezik ezt: miként lesz az online látogatóból megrendelő? Adott egy szép külalakkal rendelkező weblap, de ha nem teljesít megfelelően, akkor máris programozói hibát keresnek benne. Pedig nem csak a külcsín fontos, hanem a navigáció és az online környezet is, ezzel viszont nem sokat foglalkoznak a tulajdonosok.

Teljes írás
Sikertörténetek

501 marketing tipp: 30. Tanuld meg a ügyfelek nevét!

kuponmarketing 2013

Egyszerű marketinges sikertörténet: egy – ma is sok profitot termelő – nyári tábor szervezője a téli láblógatós hónapokban időt szánt arra, hogy a fényképes jelentkezési lapok alapján minden egyes jelentkező nevét, szülővárosát, és kedvenc sportjaikat, időtöltésüket lejegyzetelje, megtanulja.

Teljes írás
Hasznos tippek

501 marketing tipp: 20. Rendezz karikatúra estet

Miért is ne próbálnád meg?

Biztos láttad már nyaraláskor, hogy a tengerparti sétálóutcák nagy sztárjai az ügyes karikaturisták. Miért is ne használhatnád ki Te is az ebben rejlő vendégszerző lehetőséget? Sőt ebből másképpen is tudsz profitot szerezni.

Teljes írás
Hasznos tippek

501 marketing tipp: 16. Tarts jóga estét!

turizmus-marketing

Ez a marketing tanács inkább a turisztikai szegmensben tevékenykedőknek lesz hatékony. Ha éttermed van, vagy olyan szállodád, ahol étterem is van, tarts a vendégeknek előre meghirdetett jóga estét!

Teljes írás
Online marketing

Szállásmarketing: saját weboldal vagy OTA adatlap?

Ki tudna ellenállni egy finom ételekkel egybekötött állásbörzének?

Sok szállásszolgáltató tényleg vagy-vagy lehetőségként kezeli a címben szereplő kérdést: “Minek oldal? Már fent vagyok a Bookingon, a Szálláshun is, ez elég!” vagy “Megfelel nekem bőven a saját weboldalam, én egy fillér jutalékot sem vagyok hajlandó fizetni azoknak a hiénáknak…”  Pedig, ha komolyabb online jelenlétet szeretnél elérni, akkor a megjelenés szempontjából mind a két megoldás (saját weboldal + OTA (online travel agency)) egyszerre kell, hogy megvalósuljon.

Teljes írás
Online marketing

A turisztikai online marketing jövőképe

turizmus-online-marketing

A Edutus Főiskolán tartott január végi konferencián sajnos nem tudtam részt venni, de kaptam egy rövidebb beszámolót, amit szívesen megosztok most mindenkivel. A konferencián közölt adatok szerint ma Magyarországon minden második ember aktív használója az internetnek, az utazások szervezésére is főleg az online lehetőségeket használják fel.

Teljes írás
Online marketing

Szállásmarketing: a leghatékonyabb marketing eszköz – 14 hatásos tipp!

mala-garden-8

Ebben a cikkben az egyik leghatékonyabb marketing eszközről fog szó esni, de csak később nevezem meg. Azért ez a leghatékonyabb marketing eszköz, mert weboldalaink számára brutális forgalomnövekedést hozhat, jelentős bevétel növekedést okozva.

Teljes írás
Online marketing

QR kód marketing: hogyan használjuk egy szállás népszerűsítésére?

wm-ma-qr-kod

A QR-kódról már írtam korábban a mobilbarát weboldalakhoz fűződően: Mobilbarát vállalkozás: a weboldalad is mobilbarát?. Ahhoz, hogy egy QR kód valóban hasznot hozzon egy szálloda számára, érdemes jól látható, forgalmas helyen elhelyezni. Ilyen például a szállás katalógusa, a szálloda liftjének plakátja, vagy éppen a szállodai nyilvános számítógép (internetsarok) közelébe is elhelyezhetjük a kódot. Eme kódok segítségével a vendégek könnyedén ajánlhatják a szállodánkat barátaik és ismerőseik részére. Milyen módon?

Teljes írás
Adwords Online marketing

Szállásmarketing: 2013 a mobilos előfogalások éve lesz

Megszűnhet a roaming

2013-ban emelkedni fog az olyan vendégek száma, akik előfoglalással, ráadásul mobilon veszik igénybe egy szálláshely szolgáltatásait. De vajon mi ennek az oka? És valóban így fog történni? Ha igen, akkor hol? Csak egy adott régióra korlátozódik majd, vagy szerte a világon ez lesz a jellemző? Lehetséges, hogy csak Magyarországon lesz ez szokás?

Teljes írás
1 2