szállásfoglalás címkével jelölt bejegyzések

Három szilveszteri tipp a szomszédból!

Lassan megint eltelik egy év, a legtöbben ilyenkor jönnek rá, hogy idén alig jutottak el valahova, pedig igenis megérdemelték volna a pihenést. A baráti körrel mi is tervezgetjük, hogy hova is lenne érdemes menni Szilveszterkor, ami nem sablonos, nem hideg, legyen valami egzotikuma, de nem baj ha nem megy rá a gatyánk is. Programajánlatok helyett inkább inkább egy Európa térképet vettünk elő, és egyszerre tűnt fel mindenkinek: Adria!

Szállásmarketing: hogyan lesz a látogatóból vendég?

Interneten is jelen lévő szállástulajdonosok gyakran kérdezik ezt: miként lesz az online látogatóból megrendelő? Adott egy szép külalakkal rendelkező weblap, de ha nem teljesít megfelelően, akkor máris programozói hibát keresnek benne. Pedig nem csak a külcsín fontos, hanem a navigáció és az online környezet is, ezzel viszont nem sokat foglalkoznak a tulajdonosok.

Szállásmarketing: saját weboldal vagy OTA adatlap?

Sok szállásszolgáltató tényleg vagy-vagy lehetőségként kezeli a címben szereplő kérdést: “Minek oldal? Már fent vagyok a Bookingon, a Szálláshun is, ez elég!” vagy “Megfelel nekem bőven a saját weboldalam, én egy fillér jutalékot sem vagyok hajlandó fizetni azoknak a hiénáknak…”  Pedig, ha komolyabb online jelenlétet szeretnél elérni, akkor a megjelenés szempontjából mind a két megoldás (saját weboldal + OTA (online travel agency)) egyszerre kell, hogy megvalósuljon.

Szállodai online marketing: bealkonyulhat a szállásközvetítőknek

Nem sok olyan OTA (online utazási ügynökség, pl. Szallas.hu, Booking.com) létezik, amelyik nem él vissza erőfölényével. Számos beszámoló szerint: a szállás tulajdonosoknál első lépésben beédesgetik magukat (alacsony jutalékot kérnek, segítőkészek, előzékenyek), majd elkezdik a vendégeket küldözgetni. Ez eddig remek.

Szállás online marketing trendek: mi várható 2013-ban?

2012-ben olyan változások történtek az internet világában, hogy a weboldal tulajdonosok, online marketingesek, és keresőoptimalizáló cégek alig bírták kapkodni a fejüket. A Google találati listák felborultak, átrendeződtek, vezető piaci szereplők tűntek el a keresőből, miközben a közösségi média (social media) szerepe hatványozódott. Mi várható 2013-ban?

Szállásmarketing: az online értékesítés 3 buktatója

Az internet terjedésével, és a szállodák online jelenlétének növekedésével egyenes arányban nő az online foglalások száma is. Ez a folyamat szabályozható, vagyis aki jobban odafigyel a weboldalára, az a foglalások számát növelheti anélkül is, hogy több látogatót szerezne. 

Bérkommentelés: hogy lehet ezzel pénzt keresni?

A Travel Channel televíziós csatorna egyik műsorának, az Inside Luxury Travel műsorvezetője Varun Sharma nagyon fél mindenkitől, aki a neten véleményt formál róla. A félelem nem alaptalan, hiszen gyakori, hogy a negatív kritikákat a konkurensek bérkommetelői írják, így ők sem tehetnek mást, mint egy csapat bérkommentelőt hadba állítani, akik pozitívan írogatnak a műsorról.