webáruház keresőoptimalizálás címkével jelölt bejegyzések

Webáruház seo: a sikered vagy bukásod ilyen apróságokon múlik!

Új webáruházak keresőoptimalizálása olykor nehéz feladat elé állít bennünket. Ma már alig van olyan értékesítési terület a világhálón, amely ne rendelkezne számottevő konkurenciával. A piac új szereplőiként viszont nehéz labdába rúgnunk a Google organikus találati listáján.

SEO: White hat vagy Black hat módszereket használjak?

Nem ismerek olyan weboldal-, vagy webáruház tulajdonost, aki ne szeretné Google-ben a konkurenciát leelőzve a lehető legtöbb látogatót megszerezni. Mivel a Google algoritmus frissítései sok oldalt tépáztak meg, így “White Hat SEO <-> Black Hat SEO”  témáról  beszélni kell.

Webáruház keresőoptimalizálás: mire való a “H” vagyis a Header tag?

A Webshop SEO (webáruház keresőoptimalizálás) újabb fejezetéhez érkeztünk, és most az onsite SEO egyik fontos eleme a H-tag kerül górcső alá.

A header tagok (H1-H6)

A Google találati listában kapott helyezések kapcsán ezek az elemek is fontos jelentőséggel bírnak. A H jelöléseket úgy kell őket alkalmazni a szöveges tartalmak publikálásakor, mint a címsorokat, azaz a fontosnak ítélt szövegeket ajánlatos kiemelni.

Webshop seo – amiket te is megtehetsz a több vevőért

A webshopok esetében is keresőoptimalizálás jelenti a látogatottságnövelés egyik legeredményesebb és leggazdaságosabb eszközét. Természetesen minden webáruház alkalmas lehet arra, hogy adott termékek neveire, keresőkifejezéseire előkelő helyen szerepeljen az organikus találati listákon akkor is, ha egy webshop alapvetően különbözik is a legtöbb honlaptól a tartalmi szempontok tekintetében.

Webáruház keresőoptimalizálása: neked is termelhet profitot a Google

A világhálón folytatott kereskedelmi felpezsdülését a keresőrobotok alapozták meg. Ahányszor csak valamilyen információra van szükségünk, terméket szeretnénk vásárolni vagy valamilyen szolgáltatást keresünk, rögtön az internetes keresőkhöz nyúlunk: ez pedig leggyakrabban a Google.

Webáruház SEO: így készíts hatékony termékleírást!

Öt tipp a termékleírásokra – webshopoknak! Online áruházak esetében gyakran előfordul, hogy más cégek is árulják ugyanazt a terméket amit mi, vagy legalábbis nagyon hasonlót. Hogyan különböztessük meg a webáruházunkat a többitől úgy, hogy a Google-ben is megelőzzük a konkurenseket?

Webáruház keresőoptimalizálás – ezekre figyelj mindenképpen!

Hogyan szerezzek több látogatót a webáruházamba a Google-ből? Hogyan lehet egy webhopot SEO-zni, vagyis keresőoptimalizálni? Ha ilyeneken töprengsz éppen, ez az írás pont neked íródott!

Minden honlap keresőoptimalizálása különböző, de a webshopok SEO munkálata aztán tényleg egyedi megközelítést  igényel.