webáruház marketing címkével jelölt bejegyzések

Google Shopping: minden, amit egyelőre tudnod érdemes róla

A Google Shopping lényege, hogy ha webáruházat üzemeltetsz, nagyon hatékony hirdetései formában jelenhetsz meg az interneten keresgélők előtt:

Tehetsz ki:

  • Címet,
  • Képet,
  • Marketing szövegezést,
  • Brand nevet,

mindezt úgy, hogy nem is kell minden egyes termékednek külön hirdetést létrehoznod.

Google Shopping – megeheti reggelire a hazai árösszehasonlítókat

Ahogy a hazai online fordítóoldalak, vagy akár a nagy nemzetközi online térképszolgáltatók forgalmát is megtizedelte a Google  saját Translate és Map szolgáltatása, ugyanígy járhatnak az árösszehasonlító oldalak is (Árgép.hu, Árukereső.hu, Olcsóbbat.hu, Olcsó.hu, stb.).

Webáruház látogatottság növelés – így csináld!

Egy webáruház látogatottsága sosem lehet elég magas… így ha te is több potenciális online vásárlóra vágsz, az alábbi három módszerrel felpörgetheted a forgalmadat!

A bannerhirdetések újraértelmezése, az élő chat kapcsolat, vagy egy jól megtervezett és kivitelezett e-mailsorozat remek emlékeztető eszközök arra, hogy felpörgessék egy webáruház látogatottságát, a konverziós arányait és az értékesítést.

KISSmetrics: 8 pont, amire figyelj nagyon, ha ekereskedő vagy!!

A KISSmetrics  18000 ekereskedelemmel foglalkozó vállalkozás adatait vizsgálta meg, amely alapján fontos marketing tanácsok fogalmazódnak meg: 8 olyan szempontra hívja fel a figyelmet, melyet minden ekereskedelemmel foglalkozó vállalkozásnak figyelnie kellene. Nézzük ezeket!

9 ingyenes Google eszköz, amit weboldaltulajdonosként ismerned kell!

Miközben a Google az egyik oldalon fontos analitikai adatokat titkosít, addig a másik oldalon sok egyéb eszközt bocsát a felhasználók rendelkezésére, melyek a digitális hirdetések és a keresőoptimalizálás hatékonyabbá tételét segítik. Ezek ismerete és használata nélkül a hirdetésedre és a SEO-ra szánt pénzed leginkább csak pocsékolás lesz.

Webáruház választás: egyedi vagy nyílt rendszer legyen? – Szösszenet a helyes választásról

A bolt megnyílt, termékek a polcon, pénztárgép beélesítve – már csak a vevők és (talán) egy jó webáruház hiányzik. Sokan elgondolkoznak a mai Facebook-ozós – kártyával fizetős online világunkban, hogy boltjukat feltegyék a netre. Érdemes? Vinnék? Jobb a virtuális termék a kézben fogottnál?

Webshop SEO: mihez kezdj az agyonzsúfolt magyar helyzettel?

Nem csak külföldön születnek tonna (vagy inkább terabyte) számra webáruházak, hanem itthon is. A dolog érdekessége, hogy a legtöbb webshop kinézete, termékpalettája, struktúrája teljesen hasonló. Ebből fakad a hátrányuk is: a potenciális vásárlók az egyediség hiányában már másnap sem fogják tudni, hogy hol is nézegették az árucikkeket.

A jó marketing nem csak a gazdagok játéka: 5+5 top hiba, amit ne kövess el webáruház nyitáskor!

Sokan kommunikálják ma a magyar piacon, hogy csak sok százezres csomagokból lehet megszerezni a vevőszerzés titkos tudását, de ez nem igaz. Pláne, hogy ezen sok százezres csomagok tartalma is összeszedhető ma már teljesen ingyen.