weblapkészítés címkével jelölt bejegyzések

Weboldalkészítés és webergonómia: mitől lesz használható az oldalad?

Mielőtt szót ejtünk a címben szereplő fogalmakról részletesebben, határoljuk be őket, mit is jelentenek pontosan. A webergonómia (web usability – használhatóság) tulajdonképpen a marketing egyik részterületéhez tartozó fogyasztói magatartást vizsgálja árgus szemekkel.

Egészségügyi marketing: miért kell egy orvosnak saját honlap?

A marketing területe nagyon széles, így most az egészségügy piacán nézünk körbe kicsit alaposabban. A kérdés amire választ keresünk ez: megéri-e saját oldalt fenntartani egy orvosnak?

Manapság kevés olyan háziorvos van, aki saját weboldalt tart fenn a praxisa számára, a legtöbben úgy gondolják, hogy ez egy felesleges és meg nem térülő befektetés. Vannak persze olyan szakemberek is, akik tudatosan építenek az internetes kapcsolattartásra, és aktívan jelen vannak a világhálón: az internetes tanácsadással nem csak önmaguknak takaríthatnak meg időt és energiát, hanem a betegeik számára is.

10 tipikus hibalehetőség a honlapodon – ellenőrizd!

Az online marketing nem csak arra mutat rá, hogy mit kell tenni a világhálón sikerért, hanem arra is, hogy milyen hibákat kell elkerülni. Az alábbi tíz hiba többnyire megtalálható a weboldalakon. Ha nagyobb konverziót szeretnél elérni, ellenőrizd a lista alapján a saját oldaladat és ha kell javítsd is ki mindet.

Weblap áttervezési ötletek: légy 2013 kompatibilis!

Sok olyan használhatósági tipp van, amelyek segítségével a weboldalunkra nagyobb forgalmat generálhatunk és amelyek segítenek a látogatók lojalitásának megerősítésében is. Így amennyiben a weboldalunkat szeretnénk frissíteni 2013 elején, mindenképp érdemes az alábbi tippek közül válogatni elsőként.