webshop címkével jelölt bejegyzések

Így kezeld a konkurenciát, ha webshopod van!

A konkurenciaharc annál inkább élesebb, minél nagyobb pénzek kerülnek játékba. Minél sikeresebbek vagyunk, annál többek kívánják elcsenni a profitunk és az ügyfélkörünk egy részét, de akarva vagy akaratlanul mi is kacsintgatunk a vetélytársak eredményeire. Mindebben semmi etikai kivetnivaló sincs, ez csupán konkurenciaharc.

Légy sikeres online kereskedő!

Az online kereskedelem felfelé ívelő pályán mozog, a vásárlók egyre nagyobb bizalommal vannak iránta, évről évre egyre többet költenek online boltokban. Ez a folyamat azt is magával hozza, hogy egyre több webáruház nyílik és egyre több internetes bolt kínálja ugyanazokat a termékeket. A konkurencia harc fokozódik.

Webáruház keresőoptimalizálás: mire jó a meta description?

Keresőoptimalizálás szempontjából nézve (mert lehet marketing szemszögből is nézni) a meta description szerepe az utóbbi években jelentősen csökkent, de mert még mindig van fontossági ereje, ezért célszerű foglalkozni vele egy rövid poszt erejéig.

Webáruház SEO: milyen a jó “Title”?

Ha megnézel egy webáruházat (vagy akár egy sima weboldalt), akkor a böngésződ bal felső belső sarkából kiindulva jelenik meg a Title (ejtsd: “tájtl”) szövege. A benne elhelyezett szöveg sokkal fontosabb a siker felé vezető úton, mint gondolnád!

Webáruház keresőoptimalizálás: mire való a “H” vagyis a Header tag?

A Webshop SEO (webáruház keresőoptimalizálás) újabb fejezetéhez érkeztünk, és most az onsite SEO egyik fontos eleme a H-tag kerül górcső alá.

A header tagok (H1-H6)

A Google találati listában kapott helyezések kapcsán ezek az elemek is fontos jelentőséggel bírnak. A H jelöléseket úgy kell őket alkalmazni a szöveges tartalmak publikálásakor, mint a címsorokat, azaz a fontosnak ítélt szövegeket ajánlatos kiemelni.

Az internetet használók egyharmada már vásárolt online

Újabb felmérések bizonyítják, hogy a netes vásárlásnak van jövője, sőt! – egyre többen használják az új lehetőségeket, melyekre az internet nyújt kényelmes és gyors megoldást.

Az Allegro Group és a Medián közös kutatása szerint már nálunk is egyre többen vásárolnak a virtuális boltokban, webáruházakban. Az internetezők egyharmada már vásárolt a neten, és 7 százalékuk rendszeresen látogatja kedvenc online boltjait.

Webáruház keresőoptimalizálás – ezekre figyelj mindenképpen!

Hogyan szerezzek több látogatót a webáruházamba a Google-ből? Hogyan lehet egy webhopot SEO-zni, vagyis keresőoptimalizálni? Ha ilyeneken töprengsz éppen, ez az írás pont neked íródott!

Minden honlap keresőoptimalizálása különböző, de a webshopok SEO munkálata aztán tényleg egyedi megközelítést  igényel.

Webáruház választás: egyedi vagy nyílt rendszer legyen? – Szösszenet a helyes választásról

A bolt megnyílt, termékek a polcon, pénztárgép beélesítve – már csak a vevők és (talán) egy jó webáruház hiányzik. Sokan elgondolkoznak a mai Facebook-ozós – kártyával fizetős online világunkban, hogy boltjukat feltegyék a netre. Érdemes? Vinnék? Jobb a virtuális termék a kézben fogottnál?