Növekedési lehetőségek

Ha 2016-ot a növekedés évének választottad, legyünk benne Partnerek!

Úgy gondolom, elérkezett az idő, hogy a sikerről ne csak olvasgass, hanem meg is éld! Ebben pedig biztosan tökéletes parnereid leszünk…

A csapatunk célja:

  • jobb élethez,
  • nagyobb sikerhez,
  • több pénzhez segíteni Téged és/vagy a vállalkozásodat.

 Mire van szükséged a nagyobb sikerhez?

“Tanácsadásra, hogy mihez is kellene kezdenem, és azt hogyan tehetném meg!”

Üzleti tanácsadás, és tervezés

Nem árulok zsákbamacskát: pénzt csak pénzzel lehet csinálni, alkalmazottként pedig ez nem nagyon fog sikerülni. Ha belevágnál egy cégbe, startup-ot indítanál, vagy a meglévő cégeddel szintet lépnél, az üzleti tervezést elvégezzük neked, hogy a számok helyett a megvalósításra fókuszálhass!

Küldd el nekünk, hogy mi a konkrét célod, és segítünk megvalósítani!

“Több látogatót szeretnék a weboldalamra, és meggyőzőbb szövegeket az értékesítés növeléséhez!”

1. Viral posztok

Olyan cikkeket kapsz a témádban, amikre a célcsoportod felkapja a fejét. Jellemzője a hatásvadász cím, izgalmas bevezetés, és persze olyan információ, ami az olvasóban egyből viszketést okoz, hogy ezt azonnal meg kell osztania másokkal is.

Jellemzően a Facebookról, és Twitterről terel látogatókat az oldaladra.

2. Értékesítői szövegek

Mivel a weboldaladon ugyanúgy kell eladni a szolgáltatásokat, termékeket, mint egy boltban, ezért az értékesítést nagyban elősegítő szövegeket küldünk. Ugyanis meg kell győzni az olvasót, hogy hibát követ el, ha nem Te vagy az, akit választ.

Ez lehet termékleírás egy futópadról, vagy duguláselhárító szakembert bemutató és telefonálásra buzdító cikk, vagy akár egy kétszemélyes wellness hétvégét promótáló poszt.

A szövegírás lényege: ELAD.

3. SEO szövegírás

Ha szeretnél több forgalmat a Googe-ből, akkor erre is szükséged lesz. A Google imád olyan oldalakra forgalmat terelni, ahol a látogatók azt kapják meg, amit keresnek: információt. Ennek megvan a profi szabályrendszere (téma kulcsszavai, kifejezései, minimális hossz, formázás, kiemelés, illusztrációk).

SEO szöveg bármilyen témában írható, a lényeg: profi információátadás!

A célpiacod vásárolni/költeni szeretne => a Google-ben elkezd keresni => a Google hozzád küldi => Vásárol => Mindenki nyer (főleg Te)

Tudj meg többet itt a Marketing Szövegírás csomagjainkról!

“Szeretném megelőzni a konkurenseimet a Google-ben!”

Azt biztosan tudod, hogy a Google nem véletlenszerűen jeleníti meg a találatait, hanem több száz szempontot figyelembe véve alakítja ki a keresgélők igényeit figyelembe véve.

Ez remek dolog, mert ha ezen szempontok alapján van az oldalad rendbe téve, a céged igencsak felpörög. Szerénytelenség nélkül írom, hogy a már 17 nyelven futó Seoceros.com megálmodójaként, alapítójaként tényleg tudom, hogy mitól döglik a légy.

1. Manuális weboldal audit

A SEOceros egy villamriportot ad, de ha ennél többre vágysz, annak személyesen nézem át a weboldaladat, és végül egy nagyjából 40 oldalas profi dokumentumban kapod meg (konkrét kódrészletekkel, példákkal, ajánlásokkal), hogy milyen hibát hogyan kell kijavítanod a piacod tényleges meghódításához.

2. Linkprofil elemzés

Nem csak azért vezethet a konkurensed a Google-ben, mert jobb, szebb, gyorsabb, informatívabb a weboldalah, hanem azért, mert sokkal jobb linkjei vannak.

Ha szeretnéd leelőzni ebben is, meg kell tudnod, hogy hány, és milyen linkje van. Ezt is meg tudjuk neked csinálni profin, akár több konkurensednél egyszerre, összehasoníltva őket kompletten. Így konkrétan fogod tudni, hogyan és kikkel szövetkezik, hány weboldala van egymással összelinkelve, milyen egyéb olyan hivatkozásai vannak, amik eléd repítik. Ha pedig ezt tudod, máris kezedben az információ, hogyan és mit kell a nagyobb sikerért tenni.

Tudj meg többet itt a Keresőoptimalizálás ajánlatunkról!

“Szeretném, ha ugyanennyi látogatóból sokkal több pénzt tudnék kihozni!”

3. Konverzióoptimalizálás

Van napi 100 látogatód, akik közül 6 konvertálódik (megrendel, foglal, költ, feliratkozik). Szeretnél ezt a 6-ot megduplázni:

A megoldás: napi 200 látogatót kell szerezned

B megoldás: optimalizálni kell a weboldaladat, hogy többen konvertálódjanak.

A gyakorlat azt igazolja, hogy a “B” verziót sokkal-sokkal könnyebb megvalósítani rövid távon, mint az “A”-t.

A konverzióoptimalizálás során megnézzük, hogy mik az oldalad erősségei (ezeket hogyan lehet turbózni még), és mik a gyengeségek (ezeket hogyan lehet kijavítani). Lehet, hogy csak egy képet kell cserélni, lehet, hogy egy linket kell gombra cserélni, lehet, hogy a betűmértedet növelni, mert nehezen olvasható. Lehet, hogy a szövegeid gyengék és nem mondják meg, hogy mit vársz a látogatótól.

Bármi is ez, megtaláljuk.

Úgyhogy, írd le nekünk (én Rácz-Akácosi Attila vagyok, a Quartz.hu alapítója) pár sorban,

hogy mit szeretnél, egy munkanapon belül kapsz egy nagyon jó árat rá, vagy egy korrekt választ, ha kérdésed van! De körbe is nézhetsz a blogunkban fent, 1500-nál is több hasznos cikk várja, hogy rátalálj!

Neved (Te már tudod az én nevem)

Email címed (erre fogok válaszolni)

Amire szükséged van:

Pipáld be kérlek küldés előtt: