Üzleti siker kategória bejegyzései

Sikertörténetek: Íme 8 zsenipalánta, akik milliárdosok lettek

Nincs korhatár akkor sem, ha másoktól szeretnénk tanulni. Ezek a lenyűgöző gyerekek már életük korai szakaszában a saját hibáikból tanultak, és eltökélten folytatták. Számukra a legfontosabb az, hogy a következő alkalommal jobban, és jobban csinálják. Ha még eddig nem kerested meg az első milliódat, akkor érdemes ránézni a szomszéd tinire, hátha tanulhatsz tőle valamit. Nézzük meg ezt a 8 gyereket, akik már legalább egy milliót, vagy még többet kerestek.

5 dolog, hogy szuper-hatékony heted legyen

1. Fejezd be az állandó tervezést, kezdd el csinálni

Zseniális, hogy egyre többen fordítunk időt arra, hogy megtervezzük a jövőt, hiszen honnan látnánk, merre tartunk enélkül. Ugyanakkor azt látom, és magamon is tapasztaltam, hogy hajlamosak vagyunk a terveinken, terveink felett üldögélni, mindig módosítgatva, finomítgatva azt. Lehet, hogy neked lesz a legtökéletesebb terved, de belekezdés és kivitelezés nélkül nem fog soha megvalósulni. Ne várj a megfelelő pillanatra, egyszerűen csak kezdd el. Legfeljebb újratervezel menet közben, de haladj előre és ne ragadj le már a tervezésnél időtlen időkig.

HR: Profi vezetővé válás – Hogyan alakítsuk a vezető-beosztott viszonyt?

Egy munkahelyen nagyon fontos, hogy tiszták legyenek a viszonyok, mindenki tudja ki tartozik neki elszámolással és ő maga kinek felel. Ennek megfelelően kell viselkedni, a kölcsönös tisztelet és a ranglétrán való helyek elfoglalásának elfogadása, tiszteletben tartása alapvető fontosságú a zavartalan működéshez.

Konfliktusok megoldása az alkalmazottakkal – 12 egyszerű tipp

Sokszor nehéz konfliktusok nélkül vezetni egy céget, hiszen sok különböző ember dolgozik együtt, néha nem értenek egyet a vezető döntésével, vagy nem megfelelő a kommunikáció esetleg valamely fél hibát követ el és a másik rosszul reagál rá. Nagyon fontos, hogyan kezeld a kialakult konfliktusokat, egy rossz kezdet, egy meggondolatlan lépés nagy gubancokat okozhat. Íme néhány tipp, melyet figyelembe véve és az aktuális problémára és személyre igazítva sokat segíthet:

7 tipp, hogy több minőségi kapcsolatod legyen

Egy cég számára az egyik legfőbb érték a jó kapcsolati rendszer.  Ennek kialakítása idő és energia igényes feladat, de megkerülhetetlen.

Íme néhány tipp, hogy jól csináld:

1. Személyes találkozók

A személyes találkozók haszna, hogy közelebbi kapcsolat alakul ki a felek között. Minél kötetlenebb egy ilyen találkozó, annál több lehetőség adódik más témákról való társalgásra. Ez ezért fontos, mert így közös pontokat lehet találni, közös érdeklődést, közös véleményeket, amik szorosabbra fűzheti az együttműködést. Nyilvános helyen, kávézóban nagyon könnyű kötetlenebb beszélgetésbe elegyedni.

7 hasznos tipp cégalapításhoz

Cégalapításon gondolkozol, de még nincs gyakorlatod? Íme néhány tipp, hogy jól csináld:

1. Válassz megfelelő cégformát!

Felelősség és megítélés tekintetében hatalmas eltérések vannak a vállalkozási formák között. Ne válassz egyedül, konzultálj egy könyvelővel és ismerd meg részletesen a különböző formákra vonatkozó jogszabályi előírásokat, lehetőségeket.

10 tipp a megfelelő alkalmazott kiválasztásához

Egy cég, vállalkozás egyik alapja a megfelelő, hozzáértő, sokoldalú, lojális és dolgozni akaró alkalmazott. Az emberek sokfélék, nehéz kiválasztani azt, aki nem csak a megnyerő önreklámmal próbál állást találni, hanem valóban dolgozni fog és jól.

Így motiváld az alkalmazottakat! – 7 hatékony tipp

Egy cég hatékony működéséhez elengedhetetlen egy motivált csapat. Aki csak kényszerből dolgozik és nem szereti a munkáját, az nem érzi jól magát a munkahelyén. De aki szívesen megy be, mert úgy érzi van miért, megéri és nem csak elvesztegetett idő, amit a munkával tölt, az sokkal jobb eredményeket produkál, megbízhatóbb, terhelhetőbb és ezzel sokat lendít a cég haladásán. Egy motivált dolgozó nem fog másik munkahely után nézni, nem fog elkésni, élvezettel végzi a munkáját és te biztos lehetsz abban, hogy jó kezekben vannak a kiosztott feladatok.

6 szabály a zseniális cégvezetésért

1. Legyél naprakész

Ha jól akarod vezetni a vállalkozásod, akkor ismerned kell annak minden apró részletét. Hogyan irányíthatnád azt, amiről nem tudsz? Tartsd kézben a dolgokat azzal, hogy a napi folyamatok, történések is eljussanak hozzád. Kérhetsz napi vagy heti kimutatásokat a cégen belül bármiről, érdemes is ezt megtenni és jól adminisztrálni, hogy bármikor elő tudd keresni és ne akadj meg azon, hogy valamivel nem vagy tisztában.

7 tipp a jó könyvelő kiválasztásához

A jó könyvelő aranyat ér! De ki a jó könyvelő? Annak, aki nem ért magához a könyveléshez, azt is nehéz eldöntenie, hogy az általa választott könyvelő mennyire szakértője a munkájának. Hatalmas segítség a legjobb könyvelővel dolgozni, és hatalmas baklövés egy olyat kifogni, aki nem végzi rendesen a munkáját, és nem várhatunk tőle érdemi segítséget. Hogy ne fuss bele alkalmatlanokba, olyat válassz, aki a következő X kritériumnak megfelel. Így nem érhet meglepetés, és mindig tudsz olyanhoz fordulni, aki mindig naprakész és segíteni fog.